Streamyard, youtube, google classroom gibi uygulamalarin etkilesimli kullanilmasi ile harvard egitim modeli ile ekip arkadaslarimla birlikte kisiye hayat boyu ögrenme ile 15 den fazla egitim verdim. Bu egitimler çogunlukla kodlama ve tasarim üzerine oldu. Egitim içeriklerini, ödevleri ve uygulama asamalarinda etkin rol aldim. Robotik kodlama üzerinde bende canli canli yayinla ders verdim. 15 egitimin tamaminda ögrencilerle birebir ilgilenecegim uygulama basamaginda çalistim.
6-8 ve 11 yas araligina yüz yüze algoritma dersi verdim. 10-12 yas araligina scratch egitimi ve blok tabanli robotik kodlama egitimini yine yüz yüze bir egitimle verdim. Bu egitimler blended learning yöntemiyle yapildi. Tek fark olarak 10 dakika temel konu anlatimin yaninda 50 dakika uygulama dersi ile devam etti. ögrenci 10 dakika boyunca aldigi ham bilgiyi 25-25 böldügüm 50 dakikalik uygulama dersinde pekistirdi. unutma ya da anlamama durumunda ögrenciye destek olmak için her iki derste de yanindaydim. verilen dersin konu anlatimini içeren 10 dakikalik bölümü ayri bir video kaynagi ile ögrenciye egitim sonuna kadar verildi. ögretmenin aktif ögrencinin pasif oldugu ögretim yöntemlerinden çok uygulama basamaginda ögrencinin pekistireçlerle aktif oldugu ders anlati yapmaktayim. Addie modeli en sik kullandigim yöntemdir. konuya göre örnek olay yöntemi ve alti sapkali yöntemlerle çesitli bakis açilarini ögrenciye kazandirarak 21.yy yetkinliklerine hazir problem çözme becerine sahip ögrenciler yetistirmekteyim. uygulama ve oyunlastirma yöntemleri ile ögrencilerin dikkatlerinin daha az dagildigi yöntemleri kullandim. Daha öncesinde online grup ve birebir, yüz yüze ve birebir ders ve sinif içi dersler verdim. Sinif içi derslerim hem devlet okulu hemde kolej olmak üzere bir çok ögrenci profilini gördüm. geçmiste 10-11 yas araliginda 2 tane bilsem ögrencileri ile de çalistim.
Özel ders veriyorum:
-
Kids, Primary, Ortaokul, Lise Diplomasi, Yetişkinler
-
Şirketler, serbest çalışanlar ve iş profesyonelleri
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar