Ingilizce hakkinda bilgi almak için paragrafin sonunu okuyun. Hafiza kartlari, zihin haritasi, kisa ve öz tanimlar, anlasilir örnekler ile artik Türkçe ve Edebiyat dersinden korumaniza gerek kalmayacak. Ögrencinin seviyesi düzeyinde gidilecek ve ögrenciye özel programlar yapilacak. Kendimde ögrenci iken kullandigim ve basarisini gördügüm ögrenme taktikleri ve notlari temel kabul görerek taktikleri ve notlari ögrencinin seviyesine uygun getirerek bir ögrenme programi kullanilacak. Sinava yönelik çalismalarin yani sira ögrencilere Türkçe ve Edebiyat sevgisi asilayarak daha bilinçli bireyler hâline getirmektir. Bir çok tanidigin çocuklarina ders verdim ve basarilarini gördüm. Okul sinavlarinda, LGS, YKS netlerinizde artisi derslermizden sonra sizde farkedeceksiniz. Suan Ankara Haci Bayram Veli Üniversitesinde (eski Gazi Üniversitesi) Türk Dili ve Edebiyati bölümünde egitim görmekteyim. Bölümüme 1. Türkiye'de 44 bininci olarak kazandim. Ayt'de edebiyati 24 net Tyt'de türkçeyi 38.75 net olarak yaptim. Ilk olarak edebiyatta 11 net ve türkçede 17 net yapan biri olarak sinav odakli çalisma inceliklerine göre çalismayi çok iyi biliyorum ve bildiklerimi baskalarina ögretmekte zorluk çekmiyorum. Derslerin sonundaki hedef ise Türkçeyi sadece ana dili oldugu için konusan degil bilinçli bir sekilde kelimeleri dogru kullanan ve edebiyati seven, kitap okumaktan zevk alacak bilinçli ögrenciledir.“Türk çocugu konusurken, onun beyan ve anlatis tarzi; Türk çocugu yazarken, onun ifade üslubu kendisini dinleyenleri, onun yürüdügü yola gösterebilecek kabiliyeti sayesinde; Türk çocugu kendisini dinleyen veya yazisini okuyanlari pesine takarak yüksek Türk ülküsüne iletebilecek, ulastirabilecektir..” der Mustafa Kemal Atatürk. Ingilizce içinse 4 sene kurs aldim ve seyahatlerim ile birçok insanla pratik yapma sansi yakaladim. C1 seviyesinde ingilizceye sahibim. Ingilizce dersleri ise daha çok speaking ve listening üzerinden giderek ögretecegim. Kelimler için küçük oyun kartlari kullanilacak. Ingilizcede önemli olan okuyabilmek veya yazabilmek degildir, konusabilmek ve duydugunu anlayabilmektir. Gramer ögrenmek için basitten baslayarak zor örneklere gidilecek bir program yapilacaktir. Derslerin sonundaki hedef ingilizce cümle yapisini, kurallari anlamis, konusmaktan korkmayan, duydugunu anlayan, derdini anlatabilen, kelime haznesi gelismis ve rahatça ingilizce yazilari okuyup çevirebilen ögrencilerdir. "Bir lisan bir insan." Der Ahmet Rasim.
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar