Matematik derslerimi, ögrencinin seviyesini ve eksiklerini belirleyerek planlarim. Ilk derslerde kisa bir degerlendirme yaparak ögrencinin konuya olan hakimiyetini anlamaya çalisirim. Bu sayede, dersleri ögrencinin ihtiyaçlarina uygun sekilde özellestiririm. Amacim, matematigi ezberlemek yerine anlamayi ve problem çözme becerilerini gelistirmeyi saglamaktir.
Konu anlatimina baslamadan önce ögrencinin matematige karsi varsa önyargilarini asmasina yardimci olur, motivasyonunu artirmaya çalisirim. Dersler sirasinda konulari sade ve anlasilir bir dille anlatirim. Karmasik kavramlari daha kolay kavranabilir hale getirmek için görseller, sekiller ve günlük hayattan örneklerle desteklerim. Ayrica, ögrencinin aktif katilimini saglamak için sik sik soru-cevap yöntemi kullanirim.
Matematikte teorik bilgilerin pratikle pekismesi gerektigine inanirim. Bu nedenle, her konunun ardindan bolca örnek çözümü yapar ve ögrenciyi de sürece dahil ederim. Zorluk seviyesini asamali olarak artirarak ögrencinin özgüven kazanmasini saglarim. Ayrica, problem çözme stratejileri gelistirerek, ögrencinin farkli soru tipleriyle basa çikma yetenegini güçlendirmeye özen gösteririm.
Derslerim genellikle konu anlatimi, örnek soru çözümleri, ögrencinin aktif katilimi ve mini degerlendirmelerle ilerler. Gerektiginde ödev veya çalisma kagitlari ile ögrencinin bireysel olarak pratik yapmasini desteklerim. Matematik derslerimde hedefim, ögrencinin yalnizca konulari ögrenmesini degil, ayni zamanda matematigi sevmesini ve ögrenme sürecine keyifle katilmasini saglamaktir.