Anadolu Üniversitesi tarih bölümü mezunuyum. Ayni üniversiteden pedagojik formasyon sertifikasina da sahibim. Ögrencilik yillarimdan beri farkli yas gruplarina özel dersler verdim. Derslerimde ilk önce önem verdigim nokta ögrencimi iyi taniyabilmek ve iyi bir iletisim bagi kurabilmektir. Bunu sagladiktan sonra dersin isleyisinin dinamigini ayarlayabilmek için ögrencimin seviyesinin düzeyini ögren...
Anadolu Üniversitesi tarih bölümü mezunuyum. Ayni üniversiteden pedagojik formasyon sertifikasina da sahibim. Ögrencilik yillarimdan beri farkli yas gruplarina özel dersler verdim. Derslerimde ilk önce önem verdigim nokta ögrencimi iyi taniyabilmek ve iyi bir iletisim bagi kurabilmektir. Bunu sagladiktan sonra dersin isleyisinin dinamigini ayarlayabilmek için ögrencimin seviyesinin düzeyini ögrenirim. Dersin gidisatina ögrencim ile karar veririm. Ögrenme seklinin hangi yönde olduguna karar verdikten sonra bir ders plani izlerim. Derslerimde önem verdigim bir baska konu ise güncel teknolojileri kullanmaya çalismamdir. Günümüz teknolojilerini dersime ekleyerek daha verimli bir yol izlerim.