Merhaba, Izmir'de halihazirda bir kisisel gelisim kurumunda Ingilizce ögretmenligi yapiyorum. 5. siniftan 8. sinifa kadar olan seviyelerde aktif olarak grup dersi veriyorum. 8. sinifta ögrencilerimizin girecekleri LGS sinavina yönelik çalismalar yaptim. Onlar için gerekli olan grammar ve vocabulary çalismalarini uygun test çözme yöntemleri ile daha pratik hale getirdik. Kelime - soru bazli ilerleyerek kisa sürede Ingilizce testini bitirip diger ders alanlarina daha fazla zaman birakabilmeleri için zaman yönetimi üzerine çalismalar yaptik. Yüzyüze özel derslerimde ortaokul grubu ile okul sinavlarina yönelik çalismalar yaptik. Okul derslerinde islenilen konulara destek, islenecek konulara önhazirlik yaptik. Böylece okulda zorlanmadan ilerleme gösterebildiler. Yine yüzyüze özel derslerimde yks-dil hazirlik sürecini ögrencilerimle özel ilgi alaka ile basarili bir sekilde tamamladik. Sürekli haberlesme ile her daim kontrol altinda kaldik. Sinav sonuçlarindan haberdar olma, moral motivasyon, ekstra online kaynak saglama gibi pek çok alanda ögrencilerimin ihtiyaçlarini karsilamaya çalistim. Online derslerimde de ilkokul grubu ile online bir kitap üzerinden tüm ögrencilerimin anlayabilecegi net ve kisa cümleler ile çalismalar yaptik. Sarkilar, oyunlar esliginde okul tekrarlarini yaptik. Gelecek konulara hazirlik anlaminda da pek çok çalisma tamamladik
Online ve yüzyüze dersler vermekteyim. Derslerimizde bilgiyi oyunlar, sarkilar, etkinlikler vb. seklinde veriyorum. Ingilizce bilmek sadece dil bilgisi kurallari ile yeterli degildir. Bu yüzden derslerimizde yaninizda bir kelime defteri bulundurmaniz gerekir. Bol kelime bol tekrar, kazanim dolu etkinlikler, konusma pratigi, yazi pratigi en temelde odaklandigimiz yeteneklerdir. Bu yetenekleri var olan seviyeden daha da üst seviyeye tasiyarak dinleme ve okuma yetenekleri gibi diger eksiklik yasadigimiz yeteneklerimizi de gelistiriyoruz. Ögretmen- ögrenci- veli isbirligi ile daha anlamli bir platformda birleserek üç ayakli bir sac olusturup ögrencimizin gelisimini destekliyoruz.