Her ögrencinin farkli bir ögrenme tarzi olduguna inaniyorum ve bu tarzlari kesfetmek, sadece konuyu ögretmek degil, ayni zamanda ögrenmeyi ögretmek amacimla da örtüsüyor. Bu sayede ögrencilerime hayat boyu kullanabilecekleri beceriler kazandirmayi hedefliyorum.
Ögrencilerimin ögrenme stillerini tanimak için çesitli yöntemler kullaniyorum. Kimi görsel, kimi isitsel, kimi de uygulamali olarak daha iyi ögreniyor. Derslerimi buna göre uyarliyorum: görseller, videolar, tartismalarla ögrencilerime hitap ediyorum.
Amacim sadece bilgiyi aktarmak degil, ayni zamanda ögrencilerime nasil ögrenebileceklerini ögretmek. Elestirel düsünme, problem çözme ve arastirma becerilerini gelistirmelerine yardimci oluyorum. Onlari kendi ögrenme süreçlerinde aktif rol almaya tesvik ediyorum.
Sürekli geri bildirim vererek, onlarin gelisimlerini yakindan takip ediyorum. Olumlu ve destekleyici bir ögrenme ortami olusturmak benim için çok önemli.
Ögrencilerimin potansiyellerini ortaya çikarmak ve ögrenmenin keyfini yasatmak en büyük hedefim.
Ödev sistemini ögrenme açisindan oldukça verimli buluyorum ancak bu ödevler yazili olmak zorunda degil, tartisma, sunum, konu anlatimi da içermektedir. Burada önemli olan kisisel ögrenme tarzini kesfetmek, onun üzerine gitmektir. Basarinin ancak böyle saglanacagina inaniyorum.
Konularla baglantili olarak müfredatta bilmesi gerekenden daha fazla bilgi isteyen ögrenciler için, kendi bilgi ve deneyimlerimi paylasiyorum. Verdigim ve karsilikli paylastigimiz bilginin uzun süreli bellekte kalmasi adina çalismalar yapiyor ve uzun vadede bilgiyi beyinde depolamayi çok önemli görüyor, amaçliyorum.
Konulari yalnizca soyut degil, somuta da döküyorum. Gerçek hayatla bagdasan pek çok örnek veriyor, bilgiyi verimli bir sekilde pekistiriyorum.
Soru - cevap konusunda esnek biriyim, fazla sorudan hoslanir, gerekirse üzerine birlikte arastirma yapip daha sonrasinda elde ettigimiz yeni bilgileri paylasip tartisabiliriz. Bu sadece AYT biyoloji konularinin müfredatta gösterilen kismi ile sinirli degil, o konularin aslinda nasil alt basliklara ayrildigi ve diger konulariyla iliskisi de baz alinir.