14 yillik ögretmenim. 7 yil rehabilitasyonlarda çalistiktan sonra, 7 yil da okulda çalistim. Ezbere ögretmek yerine, anlamaya ve sorgulamaya dayali ögrenme modelleriyle çalismanin daha uygun olabildigini düsünüyorum. Daha çok sorgulayici ve her ögrencinin seviyesine uygun olarak dersi isliyorum. Benim için önemli olan, bir sorunun çözümünden ziyade o sorunun düsünme yöntemi, okudugunu anlama becerisi, sorgulayici bir bakis açisi. Çünkü soruyu çözmek son asamada. Okuma, okudugunu anlama, her soru için düsünme yöntemleri ve sorgulayici bir bakis açisiyla herkes yapabilir. Her ögrenci biriciktir ve ögrenme tarzlari farklidir. Önce ögrenciyi bu yönden tanimaya çalisir, daha sonra anlayacagi teknikle yaklasir, anlamasini saglarim.