Derslerimde, ögrencilerin en iyi sekilde faydalanmasini saglamak için etkilesimli ve çesitli ögretim yöntemleri kullaniyorum. Etkili ögrenmenin, etkilesim ve pratik üzerine kurulu olduguna inaniyorum; bu nedenle, ögrenciler arasinda iletisimi artirmak amaciyla grup etkinlikleri ve tartismalar düzenliyorum.
Her dersin baslangicinda egitim hedeflerini belirliyor ve ögrencilerin seviyelerini degerl...
Derslerimde, ögrencilerin en iyi sekilde faydalanmasini saglamak için etkilesimli ve çesitli ögretim yöntemleri kullaniyorum. Etkili ögrenmenin, etkilesim ve pratik üzerine kurulu olduguna inaniyorum; bu nedenle, ögrenciler arasinda iletisimi artirmak amaciyla grup etkinlikleri ve tartismalar düzenliyorum.
Her dersin baslangicinda egitim hedeflerini belirliyor ve ögrencilerin seviyelerini degerlendiriyorum, bu da içerigi ihtiyaçlarina uygun sekilde özellestirmemi sagliyor. Derslerimde dilbilgisi, kelime bilgisi, konusma ve dinleme becerileri gibi çesitli konulara yer veriyorum. Ögrenmeyi eglenceli ve tesvik edici hale getirmek için video, metin ve egitim oyunlari gibi çok çesitli ögretim araçlari kullaniyorum.
Özellikle sözlü iletisim becerilerini gelistirmeye odaklaniyorum; ögrencilere ilgi duyduklari konular hakkinda konusma firsatlari sunarak gerçek hayatta diyalog pratigi yapmalarini sagliyorum. Ögrencilerin hatalarinin ögrenme sürecinin dogal bir parçasi oldugunu düsündügüm için, denemeleri ve kesfetmeleri tesvik eden destekleyici bir ortam saglamaya özen gösteriyorum.
Ögrenci çesitliligi ile çalisma deneyimim, onlarin özel ihtiyaçlarini anlama ve ögretim yöntemlerimi uyarlama yetenegimi gelistirdi. Geri bildirimin önemine inaniyorum; bu nedenle, ögrencilerin performanslarini gelistirmelerine yardimci olmak için sürekli degerlendirmeler yapiyorum.
Sonuç olarak, amacim ögrencileri tesvik etmek ve Ingilizce’yi günlük ve profesyonel yasamlarinda güvenle kullanmalarini saglamaktir.