Bir derste her seyden önce iletisimin kuvvetli olmasi gerekiyor. Karsilikli iletisim uyumu oldugu müddetçe o egitim iki taraf içinde verim sagliyor. Öncelik olarak ögrencimi tanimaya çalisiyorum. Onu onun dilinde tanidiktan sonra, beklentileri, hedefleri, yetenekleri, yönelimleri hakkinda da bilgi aliyorum. Sonrasinda ona onu yormayacak bir sistem olusturuyorum. Bu sistemin onun hayatinin her ala...
Bir derste her seyden önce iletisimin kuvvetli olmasi gerekiyor. Karsilikli iletisim uyumu oldugu müddetçe o egitim iki taraf içinde verim sagliyor. Öncelik olarak ögrencimi tanimaya çalisiyorum. Onu onun dilinde tanidiktan sonra, beklentileri, hedefleri, yetenekleri, yönelimleri hakkinda da bilgi aliyorum. Sonrasinda ona onu yormayacak bir sistem olusturuyorum. Bu sistemin onun hayatinin her alaninda kullanilabilecegini ve kendine göre daha da özellestirebilecegini anlatiyorum. Eger ki dogru bir sistem oturtmussak bu sistemi derslerine, planlarina uyduruyoruz. Eger ki sistem de eksiklikler varsa beraber bu eksiklikleri tamamliyoruz. Bu süreçte bunu beraber yapiyor olusumuz iler ki zamanlarda bu sistemi kendi basina daha rahat bir sekilde düzeltmesini ve degistirmesini sagliyor.