Türkiye ve dünyanin sayili üniversitelerinde egitim görmüs ögrencilerim su an düzenlerini kurmus bir sekilde yasamlarini sürdürüyorlar. Sizler de gerek cografya egitimi gerekse egitim koçlugu destegimden yararlanarak hedeflerinize ulasabilirsiniz.
Bunun için detaylara bogulmadan, sinavlardaki soru trendlerini dikkate alarak, tespit ettigimiz eksikleri tamamlayarak yol almamiz yeterli olacak.
C...
Türkiye ve dünyanin sayili üniversitelerinde egitim görmüs ögrencilerim su an düzenlerini kurmus bir sekilde yasamlarini sürdürüyorlar. Sizler de gerek cografya egitimi gerekse egitim koçlugu destegimden yararlanarak hedeflerinize ulasabilirsiniz.
Bunun için detaylara bogulmadan, sinavlardaki soru trendlerini dikkate alarak, tespit ettigimiz eksikleri tamamlayarak yol almamiz yeterli olacak.
Cografya müfredati yogun ve genis bir müfredattir. Yanlis çalisma yöntemleri zaman kaybina ve moral bozukluguna neden olur. Diger yandan genel harita bilgisinde eksikler varsa teorik konu çalismalari soru çözme basarisina tam olarak yansimaz. Bu bilinçle ders sürecimiz içerisinde harita bilgisi eksiklerini de tamamliyoruz.
Bir baska husus da hazirlanilan sinav türüdür. Tyt, Ayt, Msü, kpss sinavlarinin dinamikleri birbirinden farklidir. Kullanilan kaynak kitaplar hazirlanilan sinava uygun degilse yine verimsiz ve istenilen sonucu vermeyen bir çalisma söz konusu olur. Birlikte dogru kaynak tespiti ve kaynak takibini de yaparak böyle bir handikap yasanmasini da önleyecegiz.
Sinavlara hazirlikta az konu çok soru siarimizdir. Denemeler bize yol gösterecektir. Ödevlendirmelerimiz ve ödev takibi de bu dogrultuda olacaktir.
Son olarak her ögrenci özeldir ve kendine özgüdür. Altyapi olarak iyi oldugu ya da eksik kaldigi taraflar kisiseldir, ögrenciden ögrenciye degisir. Çalisma yöntemi ve ders çalisma aliskanliklari da ayni sekilde bireyseldir. Sizlerin avantajli ve dezavantajli yönlerinizi tespit ederek zamani verimli kullanmak da maçlarimiz arasinda olacaktir. Bire bir egitim modeli en dogru yöntemdir. Sinif ortaminda geneli dikkate alarak verilmek zorunda kalinan derslerde ögrenci anlamakta zorlanabilir, sorularini soramayabilir. Sonuçta ögrenci klasik bir sinava degil, test sorularindan olusan bir sinava hazirlanmaktadir. Sorulari en kestirme yoldan ve akilda kalici bir sekilde çözmeyi de ögrenmesi, bunun için de çözemedigi sorulari rahatlikla sorabilmesi gerekir.