Derslerimde temel hedefim, ögrencinin yalnizca bilgi edinmesini degil, ayni zamanda o bilgiyi gerçekten anlamasini, yorumlamasini ve kullanabilmesini saglamaktir. Ezberden uzak, mantik temelli ve uygulamaya dayali bir ögretim anlayisini benimsiyorum. Her ögrencinin ögrenme tarzi, ilgi alani ve hizi farklidir. Bu yüzden her dersi, ögrencinin bireysel özelliklerine göre özellestiriyorum. Kimisi görsel materyallerle daha iyi ögrenir, kimisi pratik yaparak, kimisi ise konuya dair sohbet ederek. Bu farkliliklari göz önünde bulundurarak, derslerimi esnek ve ögrenci odakli bir sekilde planliyorum.
Derslerin basinda, ögrencinin mevcut bilgi düzeyini ve eksik kaldigi noktalari belirlemek için kisa bir degerlendirme yaparim. Bu sayede birlikte net ve ulasilabilir hedefler koyar, süreci adim adim takip ederiz. Konu anlatimlarinda sade, anlasilir ve örneklerle desteklenmis bir dil kullanirim. Ögrenci konuyu anlamadan asla bir sonraki adima geçmem. Her yeni kavrami günlük yasamla iliskilendirerek ögretmeye çalisirim; çünkü bir bilginin kalici olmasi için ögrencinin onu neden ögrendigini bilmesi gerekir.
Derslerimde sadece anlatmakla yetinmem; ögrenciyi aktif katilima tesvik ederim. Soru-cevaplarla, küçük tartismalarla ya da birlikte çözüm yaparak ögrencinin düsünmesini, yorum yapmasini ve konuyu kendi cümleleriyle anlatmasini isterim. Böylece sadece dinleyen degil, ögrenen bir ögrenci profili ortaya çikar. Ayrica konuya göre çesitli dijital materyaller, görseller, interaktif alistirmalar, online kaynaklar ve zaman zaman eglenceli mini quizler ile derslerimi daha keyifli ve akilda kalici hâle getiririm.
Eger ögrenci sinavlara hazirlaniyorsa (LGS, YKS, okul yazililari, vs.), sinav formatina uygun soru çözümleri, zaman yönetimi teknikleri ve stratejik ipuçlari da veririm. Ögrenciye sadece "nasil çalismasi gerektigini" degil, "neden o sekilde çalismasinin daha etkili olacagini" da anlatirim. Kisacasi, hem akademik bilgi veriyorum hem de ögrenmeyi ögretiyorum.