Öncelikle ögrencinin neye ihtiyaci oldugunu belirleyip ona göre bir ders plani hazirlanirim. Yeni bir konu isledigimde arkasindan hemen alistirmalar yaptiririm. Ilk alistirmalari birlikte yapariz. Bu alistirmalar tüm yeteneklere yönelik olur. Konusma, dinleme, okuma, yazma gibi. Daha sonra ögrencinin bu konuda anladiklarini ben ögrenciymisim gibi anlatmasini isterim (ögrencinin düzeyine göre opsi...
Öncelikle ögrencinin neye ihtiyaci oldugunu belirleyip ona göre bir ders plani hazirlanirim. Yeni bir konu isledigimde arkasindan hemen alistirmalar yaptiririm. Ilk alistirmalari birlikte yapariz. Bu alistirmalar tüm yeteneklere yönelik olur. Konusma, dinleme, okuma, yazma gibi. Daha sonra ögrencinin bu konuda anladiklarini ben ögrenciymisim gibi anlatmasini isterim (ögrencinin düzeyine göre opsiyonel bir seçenek) böylece neyi nasil anladigini eksik anlayip anlamadigini görmüs olurum. Zaman geçtikçe konular ilerledikçe her konuda bu yöntemler izlenir. Interaktif oyunlar ve etkinlikler eklenebilir. Konunun üzerinden zaman geçtikçe konuyu unutmamak adina konuya geri dönüs yapacak etkinlikler ve alistirmalarla devam edilir.