Öncelikle öngörüsmemiz oluyor, ögrencinin hangi sinava hazirlik yaptigi ve genel sikayetlerini dinledigim ve tanistigimiz bir görüsme.
Sonrasinda ki görüsmelerimizde özetle; eksiklerin beraber tespit edilmesi ve eksikleri çözümlemeye yönelik tavsiye ve yol gösterici ögretilerde bulunma. Ögrencinin kendi eksiklerini kesfetmesi, ihtiyaçlarini nasil karsilayacagini ögrenmesi ve kendi egitim koçlugunu yapabilmesi için farkindaligini arttirmaya yönelik hareket edecegiz.
Benim felsefi görüsüm, birey kendini en iyi taniyan ve kendine yönelik en dogru yolu çizebilecek kisidir. Dolayisiyla bireylerin kendilerini kesfetmelerine ve olusturacaklari yolun zorluklarina yönelik psikodestek vermeyi amaçliyorum.
Egitimin basinda sorumlulugu ögrenciye yüklemeyen fakat alistira alistira, ögrencinin disiplinli ve çaliskan bir birey olmasini, kendini taniyan ve eksiklerini görerek en dogru ve rahat nasil çözümleyecegine dair kendini egitebilmis bir bireye dönüsmesini saglamayi hedefliyorum.
Egitim sonunda kazanimlariniz; Bireysel farkindalik, düzenli ve stabil bir motivasyonda program uygulayabilme, kisisel ve çevresel krizlerle bas edebilme, ögrencinin psikodestek ihtiyacinin karsilanabilmesi.