user photo
Aytaç
Contact
1st class free
teacher
Contact
First class free
Aytaç
Şehir/ilçe Etimesgut
verified Verified data
Müsaitlik
Pa Sa Ça Pe Cu Cu Pa
Sabah
Midday
Öğleden sonra
Share this tutor
Aytaç in a nutshell
Laboratuvar çalismalari ile mikroskop kullanarak hücreleri incelemek, DNA ve protein analizleri yapmak gibi çesitli laboratuvar çalismalari gerçeklestirirler.
Saha çalismalarinda, doga yürüyüsleri, ekosistem incelemeleri, bitki ve hayvan gözlemleri gibi aktivitelerle ögrenciler biyolojiyi dogrudan gözlemleyebilirler.
Projeler ve Arastirmalar ile belirli biyoloji konularinda derinlemesine arastir...
Laboratuvar çalismalari ile mikroskop kullanarak hücreleri incelemek, DNA ve protein analizleri yapmak gibi çesitli laboratuvar çalismalari gerçeklestirirler.
Saha çalismalarinda, doga yürüyüsleri, ekosistem incelemeleri, bitki ve hayvan gözlemleri gibi aktivitelerle ögrenciler biyolojiyi dogrudan gözlemleyebilirler.
Projeler ve Arastirmalar ile belirli biyoloji konularinda derinlemesine arastirmalar yaparak projeler hazirlarlar. Bu, hem teorik bilgilerini derinlestirir hem de arastirma becerilerini gelistirir.

1. Temel Biyoloji Bilgisi: Hücre biyolojisi, genetik, ekoloji, evrim gibi temel konularda derinlemesine bilgi.
2. Bilimsel Düsünme ve Problem Çözme: Hipotez olusturma, deney tasarimi, veri analizi gibi bilimsel yöntemlerin kullanimi.
3.Laboratuvar Becerileri: Mikroskop kullanimi, titrasyon, elektroforez gibi tekniklerin uygulanmasi.
4. Arastirma ve Yazma Yetkinlikleri: Bilimsel makale yazma, literatür tarama ve sonuçlari raporlama becerileri.

Ögretim Yöntemleri
1. Anlatim Yöntemi:Ögretmen, konuyu dogrudan anlatir. Görsel ve isitsel materyallerle desteklenir.
2. Soru-Cevap Yöntemi:Ögrencilerin aktif katilimini saglamak için soru-cevap seklinde ders islenir.
3. Grupla Çalisma: Ögrenciler küçük gruplar halinde çalisarak projeler yapar veya problemler çözerler.
4. Problem Tabanli Ögrenme:Ögrenciler, gerçek hayattan alinan biyoloji problemlerini çözerek ögrenirler.
5.Simülasyon ve Modeller:Bilgisayar simülasyonlari ve fiziksel modeller kullanilarak biyolojik süreçlerin anlasilmasi saglanir.

Ders Isleyis Sekli
1. Giris Bölümü: Dersin amaci, ögrenme hedefleri ve konunun önemi açiklanir.
2. Gelisme Bölümü: Konu ayrintili olarak anlatilir, tartismalar yapilir, laboratuvar çalismalari veya saha gezileri düzenlenir.
3. Sonuç Bölümü: Dersin ana noktalari özetlenir, ögrencilerin sorulari cevaplanir ve geri bildirim alinir.
4. Degerlendirme:Ögrencilerin ögrenme düzeyini ölçmek için testler, sinavlar, ödevler ve projeler kullanilir..

Bu ögretim yöntemleri ve ders isleyis sekilleri, ögrencilerin biyoloji konusundaki bilgi ve becerilerini gelistirmeyi amaçlar. Biyoloji ögretmenleri, bu yöntemleri kullanarak ögrencilerin bilime olan ilgilerini artirmayi ve onlari daha bilinçli bireyler olarak yetistirmeyi hedeflerler
Aytaç teaches here
Bu şekilde giriş yaptın:
Not {0}?
dislike Is there a mistake in this profile? Tell us Thank you for your help
Ankara sehri'daki diğer Biyoloji öğretmenleri ilgini çekebilecek