Öncelikle ögrenci merkezli olarak ders anlatiyorum. Konuyu ögrenci ile beraber bitiriyoruz daha sonra tabletimdeki etkinlikleri ögrenciyle eglenceli bir sekilde ve sevdirerek pekistirmesini yapiyorum. En sonunda farkli kaynaklardan seçtigim konuyla ilgili sorulari ögrenciyle beraber çözüyoruz. Anlamadigi yerleri ya da yapamadigi sorulari normal bir sekilde ögrenciye daha iyi kavramasi için eksik kalan yerlerini belirleyerek bu sekilde ögrenciye yeniden kavratmaya çalisiyorum. Dersi zevkli hale getirmek eglenerek ögrenmek disiplini bir sekilde aktarmak ve bir dahaki haftaya kadar takibini yaparak verilen ödevlerle konuyu kavratmak isterim. Dersin ögrenci merkezli olmasi, teknolojik aletlerin kullanmasi özellikle de tablet ögrenci ögrenmesini arttiriyor. Konu daha zevkli halde islenmis oluyor. Böylelikle ögrenci beni ve dersimi sevmis oluyor. Sikilmadan o günün konusu anlatiliyor. Ders bitiminde gerekli ödevlendirmeler yapiliyor. Ders çikisinda Veli ile yaptigim bugünkü çalismanin geri bildirimini yapiyorum. Neler yaptik neler isledik ögrenci beni nasil dinledi bu haftaki durumu, katilimi nasildi hepsini veliye aktariyorum bu da Veli için iyi oluyor çünkü nihayetinde özel bir ders aliyor ögrenci ve Veli buna bir para yatiriyor neler oldugunu ögrenmesi ,bilmesi hakkidir. Ayrica bu bir kazanç meselesi oldugu için ne velinin bende hakkinin kalmasini ne de benim veli de hakkimin kalmasini isterim bu nedenle bu duruma özen gösteririm benim hassas oldugum konulardan birisidir. Hafta içinde ara sira Veli WhatsApp üzeri takip ediyorum ödevlerimi yapti mi çalismalarini yapiyor mu diye pekistirmeler yapiyorum. Böylelikle ögrenci ögretmen tarafindan takip edildigini farkina variyor isin ciddiyetine variyor ve daha dikkatli bir sekilde benim dersime yönelmis oluyor. Bu sekilde bir haftalik ders surecimi tamamlamis oluyorum. Yeni derse geldigimde önce kontrollerimi yapip sonra yeniden yeni konuma baslamis oluyorum.