Derslerimde konu anlatimina baslamadan önce ögrencim ile öncelikle seviyesini ölçmek adina üçük soru cevap yapiyorum. Buna quiz de diyebiliriz.
Derslerimde örneklendirmeler yaparak konu anlatimi seklinde ilerliyorum. Akilda kalici olarak yaptigim bu örneklendirmeler sayesinde konular iyice yerlesmis ve oturmus oluyor.
Konu anlatimlarinda ögrencimin seviyesine göre en alt seviyeden baslayabiliy...
Derslerimde konu anlatimina baslamadan önce ögrencim ile öncelikle seviyesini ölçmek adina üçük soru cevap yapiyorum. Buna quiz de diyebiliriz.
Derslerimde örneklendirmeler yaparak konu anlatimi seklinde ilerliyorum. Akilda kalici olarak yaptigim bu örneklendirmeler sayesinde konular iyice yerlesmis ve oturmus oluyor.
Konu anlatimlarinda ögrencimin seviyesine göre en alt seviyeden baslayabiliyor, kademe kademe bir üst asamaya geçiyoruz.
Soru çözümlerinde ise aktif bir sekilde ögrencim ile birlikte yer aliyorum. Hem birlikte çözüyoruz hem de bu sekilde konuda yanlis anlasilan yeri daha iyi tespit etmis oluyoruz. Böylece o konu üzerine anlik müdahale etmis olabiliyoruz. Sicagi sicagina çözümün bu sekilde olmasi gerektigini düsünüyorum.
Bir sonraki derse kadar vermis oldugum ödev ile günü tamamliyoruz. Sonraki derste ise ödev içerisinden hangi sorular çözülemediyse onlar üzerinde durup, konularimiza devam ediyoruz.
Ders anlatma sürecimde hiçbir zaman moda mod tek düze bir anlatim göstermedigimi belirtmek isterim. Ögrencilerimin de derste aktif ve mulu olmasini isterim. Çünkü mutlu olunmayan hiçbir derste hiçbir sey ögrenilmeyecegine inaniyorum.
Ders anlatim seklim eglencelidir. Bu yüzden de aklida kalici oluyor.