Ögrencilere derslerimi islerken temel amacim, onlarin yalnizca bilgi edinmelerini degil, ayni zamanda ögrendikleri bilgiyi günlük yasamlarinda uygulayabilmelerini saglamaktir. Ders içeriklerimi planlarken, ögrencilerin katilimini en üst düzeye çikaracak interaktif bir yaklasimdan yanayim. Her dersimde teorik bilgi kadar uygulamali çalismalara da yer veririm, çünkü aktif katilimin ve pratik yapmanin ögrenme sürecini hizlandirdigina inaniyorum.
Derslerimi genellikle üç asamada islerim: bilgi aktarimi, uygulama ve degerlendirme. Ilk olarak, ögrencilerime konuyu kapsamli bir sekilde anlatir, örneklerle zenginlestirir ve konunun arka planini anlamalarini saglarim. Ardindan, ögrendiklerini pekistirmeleri için bireysel ya da grup çalismalari yapmalarini tesvik ederim. Bu süreçte, elestirel düsünme ve problem çözme yeteneklerini gelistirmeye yönelik sorular sorar, ögrencileri kendi fikirlerini ifade etmeye yönlendiririm.
Derslerde farkli ögretim yöntemleri kullanmayi da önemserim. Örnegin, konulara uygun görsel ve dijital materyaller, video içerikleri, vaka analizleri ve tartisma çalismalari ile dersleri desteklerim. Özellikle dijital kaynaklar, ögrencilerin konuya olan ilgisini artirirken, farkli ögrenme stillerine sahip ögrencilerin de sürece katilmalarina olanak saglar.
Deneyimime dayanarak, ögretmenin yalnizca bilgi aktaran degil, ayni zamanda ögrenciyi ögrenme sürecinde yönlendiren bir rehber olmasi gerektigine inaniyorum. Bu nedenle, derslerimi her bir ögrencinin ögrenme hizina ve tarzina göre uyarlamaya özen gösteririm.