Ögrenci ile yaptigim ders süresi 40 dakika’dir. Gün içerisinde iki ders yapmaktayim. Bir ders + bir mola + bir ders seklinde uygulamaktayim. Ögrencinin ihtiyacini belirleyip (ögrencinin ilk önce mini bir sinavla seviyesini belirliyorum.) ögrenciye özel çali?ma programi sunmaktayim. Her ders bitiminde konuya yönelik soru çözmekteyim ve ögrenciyi ödevlendirmekteyim.Yapamadigi/yanlis yaptigi sorularin çözümünü videolu bir ?ekilde anlatip ögrencime göndermekteyim.Her konu bitiminde deneme yapip bir sonraki üniteye ne kadar hazir olup olmadigini analiz etmekteyim.Yeni nesil sorular ile ögrencinin okul sinavlarina ve denemelere hazirlanmasina yardimci olmaktayim.Müfredata bagli kalip müfredatta yer alan konulari zoom üzerinden anlatmaktayim. Bu süre içerisinde de veli ile birebir ileti?im halindeyim. Ögrenmeyi ve ögretmeyi kendime ilke edinmis bir insanim. Matematik alanina karsi olan ilgim beni ögrenmeye ve ögretmeye daha çok tesvik etti. Daha fazla ögrenciye dokunmak, yardimci olmak adina uzaktan ders vermenin daha iyi olacagini düsündüm. Simdiden ögrencilerimle bulusmak için sabirsizlaniyorum.