Derslerimi ögrencinin seviyesine, ihtiyaçlarina ve ögrenme hedeflerine uygun sekilde planliyorum. Egitim sürecinde kullandigim yöntemler ve derslerin dinamikleri söyle:
1. Bireysellestirilmis Ögrenme: Her ögrencinin ögrenme tarzi farkli oldugu için derslerimi kisiye özel sekilde düzenliyorum. Seviyesini belirlemek için ilk asamada bir degerlendirme yaparak eksiklerini ve güçlü yönlerini analiz ediyorum.
2. Iletisim Odakli Yaklasim: Özellikle dil egitimi sirasinda, ögrencilerin konusma, yazma, dinleme ve okuma becerilerini dengeli bir sekilde gelistirmeye odaklaniyorum. Günlük hayatla baglantili, pratik konusma diyaloglarina sikça yer veriyorum.
3. Teknoloji Kullanimi: Egitim sürecinde dijital kaynaklardan faydalaniyorum. Örnegin, videolar, etkilesimli uygulamalar ve çevrimiçi platformlar kullanarak dersleri daha eglenceli ve verimli hale getiriyorum.
4. Motivasyon ve Geri Bildirim: Ögrencilerime sürekli geri bildirim vererek motivasyonlarini yüksek tutmaya çalisiyorum. Ögrenmenin sadece dersle sinirli olmadigini, ögrencinin kendi çabasiyla desteklenmesi gerektigini vurguluyorum.
5. Içerik Çesitliligi: Dil bilgisi, kelime bilgisi ve konusma pratiginin yani sira, okuma-anlama becerilerini gelistirmek için metinler; dinleme pratigi için ise uygun ses dosyalari ve videolar kullaniyorum. Türkçe derslerinde ise kompozisyon yazma, imla ve anlam bilgisine özel bir önem veriyorum.
6. Deneyim ve Esneklik: Hem yetiskinlere hem de ögrencilere yönelik ders tecrübem oldugu için her yas grubunun farkli ihtiyaçlarini anliyor ve buna göre esneklik sagliyorum. Ortaokul ögrencileriyle çalisirken dersleri eglenceli hale getirmek için oyunlara ve aktivitelerle zenginlestirilmis bir yöntem kullaniyorum.
Eger ders almak isteyen bir ögrenciyseniz ya da bir tanidiginiz ilgileniyorsa, ayrintili bir plan yapabiliriz. Amacim, ögrencilerin ögrenme yolculugunda ihtiyaç duyduklari rehberligi ve destegi saglamaktir.