Ezbere dayali olmayan, ögretmeyi hedef olarak belirledigim bir egitim modelini izliyorum. Temel hedeflerim içerisinde derslerin yeterince görsel, isitsel ögeleri bulundurmasi ve ögrenci tarafindan sikilmadan dersin takip edilmesini yer almaktadir. Programlarimi her bir ögrenci için özel olarak hazirliyorum çünkü her çocugun birbirinden farkli sekilde anladigini biliyorum. Ögrencilerin yalnizca si...
Ezbere dayali olmayan, ögretmeyi hedef olarak belirledigim bir egitim modelini izliyorum. Temel hedeflerim içerisinde derslerin yeterince görsel, isitsel ögeleri bulundurmasi ve ögrenci tarafindan sikilmadan dersin takip edilmesini yer almaktadir. Programlarimi her bir ögrenci için özel olarak hazirliyorum çünkü her çocugun birbirinden farkli sekilde anladigini biliyorum. Ögrencilerin yalnizca sinav kaygisiyla, ezberleyerek ögrenmesinin uzun vadede çocugun egitim ve ögretim hayati için faydali olmayacagina dair kanaatimden ötürü kendimce üç boyutlu olarak adlandirdigim bir egitim modelini derslerimde kullaniyorum. Bu kanaatim bilgilerin yalnizca kagit üzerinde kalan tek boyutlu unsurlar olmadigini, aslinda içeriside çesitli unsurlar bulundurmasi dolayisiyla üç boyuta sahip oldugu görüsü üzerine temellendirilmistir.