Her birey farklidir, her ögrenci de farklidir. Dolayisiyla ögrenciler çesitli sekillerde ögrenebilirler. Öncelikle ögrencilerimin hazirbulunusluklarini kontrol ederek derslere basliyorum. Eksik veya yanlis ögrenmeleri tespit edip bunlari düzelterek derslere devam ediyorum. Derslerimde 2000 li yillarin basinda ülkemize gelen yapilandirmaci (yaparak-yasayarak) modeli kullaniyorum. Bu model hem anla...
Her birey farklidir, her ögrenci de farklidir. Dolayisiyla ögrenciler çesitli sekillerde ögrenebilirler. Öncelikle ögrencilerimin hazirbulunusluklarini kontrol ederek derslere basliyorum. Eksik veya yanlis ögrenmeleri tespit edip bunlari düzelterek derslere devam ediyorum. Derslerimde 2000 li yillarin basinda ülkemize gelen yapilandirmaci (yaparak-yasayarak) modeli kullaniyorum. Bu model hem anlamli ögrenmeyi sagliyor hem de ezberden uzak tutuyor. Matematik dersi sevmeden yapilacak bir ders degildir. Bu dersi gerek günlük hayat problemleriyle gerek teorik bilgilerle sevdiriyorum. Elbette burada ögrencimin çabasi da önemli. Basari tek tarafli bir is degil isbirligiyle beraber gelir. Derslerimizin içerigi tabandan tavana kadar, müfredatta ne isteniyorsa onu kapsayacak sekildedir. Nedeni ise elbette ögreniyoruz ve sonuçta ögrendiklerimizi ölçmek amaciyla çesitli sinavlara giriyoruz. Derslerimiz asla sikici geçmiyor, eger ögrenci dagildiysa küçük molalarla derse odaklanmasini sagliyoruz.