Derslerimde öncelikle her ögrencinin bireysel ögrenme tarzina ve ihtiyaçlarina dikkat ediyorum. Egitimde kullanilan yöntemlerimi, ögrencinin yasina, seviyesine ve hedeflerine göre sekillendiriyorum. Psikoloji derslerinde genellikle teorik bilgileri gerçek hayat örnekleri ve vaka analizleri ile destekliyorum. Bu sayede ögrenciler, ögrendiklerini somut durumlar üzerinde uygulama firsati buluyorlar.
Egitim sürecimde, interaktif katilimi tesvik eden bir yaklasim izliyorum. Ögrencilerin aktif olarak sorular sormasi ve tartismalara katilmasi için uygun bir ortam yaratiyorum. Özellikle, grup çalismalari, bireysel görevler ve kisa sinavlar ile bilgilerin pekistirilmesini sagliyorum. Ayrica, ögrencilerle sürekli geri bildirim alisverisi yaparak onlarin gelisim süreçlerini yakindan takip ediyorum.
Kullandigim temel yöntemler arasinda Bilissel Davranisçi Terapi (BDT) ve Çözüm Odakli Terapi (ÇOT) yaklasimlari yer almakta. Bu yöntemlerle ögrencilerimin duygusal ve bilissel becerilerini gelistirmelerine yardimci oluyorum. Özellikle çocuklar için deneyimsel oyun terapisi tekniklerini derslerde kullanarak onlarin terapi sürecine daha aktif katilimini sagliyorum.
Derslerimde hem akademik bilgiyi hem de kisisel gelisimi destekleyerek, psikolojiye ilgi duyan ögrencilerin bu alanda derinlemesine bilgi edinmelerini ve kendilerini daha iyi tanimalarini hedefliyorum.