Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümünden 2003 yilinda mezun oldum. Ögretmenlik kariyerime basladigim zaman dilimiyle beraber hem Tezsiz hem de Tezli yüksek lisans egitimimi tamamlamis bulunmaktayim. Tezsiz yüksek lisansi mi Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Egitim Fakültesinde, Tezli Yüksek Lisansimi ise Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Entomoji d...
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümünden 2003 yilinda mezun oldum. Ögretmenlik kariyerime basladigim zaman dilimiyle beraber hem Tezsiz hem de Tezli yüksek lisans egitimimi tamamlamis bulunmaktayim. Tezsiz yüksek lisansi mi Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Egitim Fakültesinde, Tezli Yüksek Lisansimi ise Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Entomoji dalinda tamamlamis bulunmaktayim. Meslegime ilk olarak 2003 yilinda özel bir dershanede Biyoloji ögretmeni olarak baslayip 2024 yilina kadar tam zamanli olarak devam etmis bulunuyorum. 21 yillik mesleki deneyime sahibim. Birçok özel ögretim kurumunda uzun süreli görev aldim. Birebir ve sinif dersleri ile meslegimde oldukça deneyim kazandiktan sonra 14 yildir köklü bir Kolejde Zümre baskani ve Fen Bilimleri koordinatörü olarak görev yapmaktayim. Biyoloji alaninda ve 12. Sinif müfredatina yönelik ögretim tekniklerinde yetkinlige sahibim. Yillar icerisinde pek cok sistem degisikligine ugramis Tyt ve Ayt gibi sinavlara ögrenci hazirlamakta oldukça deneyimliyim. Ayrica Tübitak tarafindan egitimlere alinmis ve belirli kademelerden basari ile geçmis bir ögretmenim. Tübitak Olimpiyat egitmeni belgesine sahibim. Pekçok ögrenciyi bu alanda da hazirlayip rehberlik yapmis bulunmaktayim.
Derslerimi birebir ya da grup dersleri seklinde gerçeklestirebilirim. Biyoloji dersine karsi olusmus ezberci ön yargiyi yikmak en büyük hedeflerimden biridir. Ögrencilerin ezberci bir egitim disinda 21. Yüzyil becerilerini de kazanarak ögrendikleri bilgiyi günlük hayata da transfer edebilmeleri çok önemlidir. Bu nedenle günlük hayatla iliskilendirilmis ders anlatim teknikleri kullanarak konulari daha akilda kalici halde anlatma tekniklerinde yetkinim. Ayrica mevcut sinav sistemimiz nedeniyle ögrencilerimizin pekcok soru çözmesi çalisma prensibimde yer almasi sart bir unsurdur. Ögrenilen bilginin farkli sorulara transfer edilip kullanilmasi konusunda soru çözüm tekniklerini ögretme becerisine sahibim.