Derslerimde her ögrencinin dil ögrenme sürecinin farkli oldugunu bilerek esnek ve etkili bir yöntem benimsiyorum. Ögrencilerimin ihtiyaçlarini belirleyerek onlara en uygun ögrenme planini olusturuyorum. Derslerim, dört temel beceriyi—konusma, dinleme, okuma ve yazma—bütünlesik sekilde gelistirmeye odaklaniyor.
Öncelikle, dili günlük hayata uyarlamak benim için çok önemli. Bu yüzden derslerimde sik sik diyalog tabanli aktiviteler, rol yapma oyunlari ve gerçek hayattan senaryolar kullaniyorum. Örnegin, bir ögrencim is için Rusça ögreniyorsa, is dünyasina özel kelimeler ve diyaloglar içeren ders materyalleri hazirliyorum. Eger bir ögrenci akademik amaçlarla çalisiyorsa, akademik makalelerden, edebi metinlerden ve haberlerden yararlaniyorum.
Ayrica, ögrenme sürecini eglenceli ve motive edici hale getirmek için sarkilar, kisa filmler ve edebi alintilarla desteklenmis dinleme ve tartisma egzersizleri yapiyorum. Dilbilgisi kurallarini ezberletmek yerine, ögrencinin baglam içinde anlamasini sagliyor, bol bol örnek ve pratikle pekistiriyorum.
Deneyimlerimden yola çikarak, ögrencilerin kendilerini Rusça ifade ederken özgüven kazanmalarini saglamak en büyük önceligim. Amacim, Rusçayi yalnizca bir ders konusu degil, ögrencilerimin hayatlarinin bir parçasi haline getirmek.