Öncelikle ögrencilerimi daha iyi tanimak için mizac analiz testi yapiyorum. Test sonucuna göre ögrencilerimin mizaclarina uygun ögretim teknikleri uyguluyorum. En iyi ögrenme yasama geçirilen, uygulama yapilan ögrenmedir. Ögrencilerimin ögrenme süreçlerinde aktif olmasini sagliyorum. Bilgilerin kisa süreli aktif olmasini degil uzun süreli aktif olmasini sagliyorum. Amacim sadece Türkçe bilgisi ak...
Öncelikle ögrencilerimi daha iyi tanimak için mizac analiz testi yapiyorum. Test sonucuna göre ögrencilerimin mizaclarina uygun ögretim teknikleri uyguluyorum. En iyi ögrenme yasama geçirilen, uygulama yapilan ögrenmedir. Ögrencilerimin ögrenme süreçlerinde aktif olmasini sagliyorum. Bilgilerin kisa süreli aktif olmasini degil uzun süreli aktif olmasini sagliyorum. Amacim sadece Türkçe bilgisi aktarmak degil. Ögrencinin ögrenme sürecinde kendisini daha iyi tanimasini amaçliyorum ve nasil ders çalisirsa daha verimli olabilir bunu ögretiyorum. Böylelikle nasil daha iyi ögrenecegimiz bildigi için ögrenmeleri de kolaylasiyor. Elestiri diliyle degil sevgi diliyle yaklasmak her zaman tercihimdir. Türkçe sadece bir ders degildir bizim kültürümüzü gelecegimizi de içinde barindiran bir deryadir. Içerisinde atalarimizdan miras bir cok mecazi söz barindirir atasözü - deyimler gibi, geçmisimizin aktarimi dille yapilmistir ve geçmise ait bilgileri dilimiz sayesinde, yazili belgelerimiz sayesinde ögreniriz.Ögrencilere akademik anlamda yetkinlik kazandirirken ayni zamanda Türkçemizin zenginlikleriyle ögrencilerimi donatiyorum.