Çankiri Süleyman Demirel Fen lisesi Mezunuyum. Anadolu Üniversitesi Ilkögretim Matematik Ögretmenligi bölümünden mezun oldum. Ögrencilerimizin sinav maratonunda basarili olabilmeleri için yalnizca ders çalisma tempolarini düzenlemenin ötesinde ruhsal durumlarinin ve motivasyonlarinin da korunmasi gerektigini düsünüyorum. @KübraHocaylaMatematik youtube kanalimda lgs soru çözüm videolari çözüp payl...
Çankiri Süleyman Demirel Fen lisesi Mezunuyum. Anadolu Üniversitesi Ilkögretim Matematik Ögretmenligi bölümünden mezun oldum. Ögrencilerimizin sinav maratonunda basarili olabilmeleri için yalnizca ders çalisma tempolarini düzenlemenin ötesinde ruhsal durumlarinin ve motivasyonlarinin da korunmasi gerektigini düsünüyorum. @KübraHocaylaMatematik youtube kanalimda lgs soru çözüm videolari çözüp paylasmaya basladim. Bu videolari inceleyerek fikir sahibi olabilirsiniz. Kanal linkim:
Online derslerimiz devam ederken ögrencinin durumu ile ilgili velilerle düzenli olarak bilgi paylasimi içerisinde olmak önemli. Ögrencimizin nasil bir ilerleme kaydettigini görmek için haftalik ders plani olusturup bu plana göre ögrenciye en uygun ders çalisma saatleri belirlenerek ideal ve esnek bir plan hazirlanir. Haftalik planda ögrencinin hangi kaynaktan kaç soru çözdügüne de yer verilir ve ders çalisma düzeyinde düzenli bir artis göstermesi hedeflenir. Ögrencinin esnek çalisma saati onun ders çalisma için her gün uymasi gereken ortalama saat araligidir. Böylece ögrenci her gün ayni saat araliginda ders çalismaya kosullanir ve disiplin kazanmis olur. Bunun yaninda velilerin ögrenciye karsi tutumlari büyük önem arz eder. Ögrencinin testlerden aldigi puana göre degerlendirilmesi sonuç odakli ve geleneksel islevsiz bir yaklasimdir. Bunun yerine ögrencinin süreçte gösterdigi çalismaya verdigi emege deger verdigimizi belirtmek onu cesaretlendirir ve motivasyon kazandirir. Ögrencide yetersizlik hissine yol açacak söylemler yerine onu takdir etmeyi bilmemiz önemlidir. Böylece ögrenci basarili insan kimligine bürünüp basarili olacagi konusunda inanca gerekli motivasyona sahip olacaktir. Isin motivasyon noktasi eksik kalirsa ögrencide sinav kaygisi büyük travmalara yol açabilmektedir. Ders çalismaktan verim alamamanin ve ders çalisma isteksizliginin temel sebebi ögrencinin kendine olan inancini ve motivasyonunu yeterince saglayamamis olmasidir. Bu konuda velilerimizle iletisim saglayarak gerekli yönlendirmeleri yaparak ögrenciye destek olmayi ve bu süreçte her anlamda yaninda olmayi hedefliyorum. Tesekkür ederim :))