1. Ders Isleyis Yöntemleri
Ögrenme Yaklasimi: Derslerimde aktif ögrenme yöntemlerini tercih ediyorum. Ögrencilerin sadece bilgi almasini degil, bu bilgiyi nasil kullanacaklarini da ögrenmelerini sagliyorum.
Etkinlikler ve Tartismalar: Sinifta çesitli vaka analizleri, grup tartismalari ve uygulamali etkinlikler gerçeklestiriyorum. Bu, teorik bilgiyi pratikle harmanlayarak ögrenme sürecini pekistir...
1. Ders Isleyis Yöntemleri
Ögrenme Yaklasimi: Derslerimde aktif ögrenme yöntemlerini tercih ediyorum. Ögrencilerin sadece bilgi almasini degil, bu bilgiyi nasil kullanacaklarini da ögrenmelerini sagliyorum.
Etkinlikler ve Tartismalar: Sinifta çesitli vaka analizleri, grup tartismalari ve uygulamali etkinlikler gerçeklestiriyorum. Bu, teorik bilgiyi pratikle harmanlayarak ögrenme sürecini pekistiriyor.
Teknoloji Kullanimi: Derslerimde dijital araçlar ve platformlardan faydalanarak daha dinamik ve etkilesimli bir ögrenme ortami yaratiyorum.
2. Ders Içerigi
Kapsamli Müfredat: Derslerimde, konunun temelinden baslayarak güncel literatüre kadar genis bir yelpazede bilgi sunuyorum.
Güncel Bilgiler ve Arastirmalar: Sürekli degisen saglik ve hemsirelik alanlarini takip ederek, derslerimi güncel bilgilerle zenginlestiriyorum. Özellikle son arastirmalar ve uygulamalar üzerine yogunlasiyorum.
Ödevler ve Projeler: Ögrencilerime, ögrendiklerini uygulama firsati sunan ödevler ve projeler veriyorum. Bu projeler, ögrencilerin arastirma ve analiz becerilerini gelistirmelerine yardimci oluyor.
3. Deneyim ve Uzmanlik
Akademik ve Pratik Deneyim: Hem akademik bilgi birikimimi hem de sahadaki deneyimlerimi derslerime entegre ediyorum. Bu sayede, ögrencilerime teori ve pratigi bir arada sunuyorum.
Mentorlük: Ögrencilerime rehberlik ederek, onlarin kariyer hedeflerine ulasmalarina yardimci oluyorum. Hem akademik hem de mesleki gelisimlerinde yanlarinda oluyorum.
4. Ögrenci Odaklilik
Bireysel Destek: Her ögrencinin farkli ögrenme hizina ve tarzina sahip oldugunun bilincindeyim. Bu nedenle, derslerimde bireysel farkliliklari gözeterek destek saglamaya özen gösteriyorum.
Geri Bildirim: Düzenli olarak ögrencilerime geri bildirim vererek, onlarin gelisim süreçlerini yakindan takip ediyorum.
5. Probleme Dayali Ögrenme (PDÖ)
Ögrenme Sürecinde Problemlerin Rolü: Derslerimde probleme dayali ögrenme yöntemini kullanarak, ögrencilerime gerçek hayatta karsilasabilecekleri karmasik sorunlari çözme becerisi kazandirmayi hedefliyorum. Bu yöntemle, ögrenciler sadece bilgiyi ezberlemekle kalmaz, ayni zamanda bilgiyi analiz etme, sentezleme ve uygulama yeteneklerini gelistirirler.
Vaka Çalismalari ve Senaryolar: PDÖ yöntemini desteklemek için, derslerimde genellikle vaka çalismalari ve senaryolar kullaniyorum. Ögrenciler, bu vaka çalismalari üzerinde çalisirken ekip halinde düsünme ve sorunlari çözme firsati bulurlar.
Bagimsiz Ögrenme ve Sorumluluk: Probleme dayali ögrenme, ögrencilerin bagimsiz ögrenme ve kendi ögrenme süreçlerinden sorumlu olma becerilerini gelistirir. Bu süreçte, ögrenciler sorunlari tanimlar, arastirma yapar ve çözüm önerileri gelistirir.
Etkilesim ve Is Birligi: PDÖ, sinif içindeki etkilesimi ve is birligini artirir. Ögrenciler, grup çalismalari yoluyla birbirlerinin bakis açilarini anlama ve birlikte çözüm gelistirme yeteneklerini gelistirirler.
Gerçek Dünya Uygulamalari: Bu ögrenme yöntemi sayesinde, ögrenciler teorik bilgileri gerçek dünya baglaminda uygulama firsati bulur. Bu, onlarin mesleki hayatta karsilasacaklari durumlar için daha iyi hazirlanmalarini saglar.
Read more
see less