Ben Gülten Özdemir. Orta Dogu Teknik Üniversitesi'nde Ilkögretim Matematik Ögretmenligi bölümünden mezun oldum ve su anda ayni üniversitede Matematik Egitimi alaninda yüksek lisans yapiyorum. Derslerimde sorgulama temelli ögrenme yöntemini kullanarak, ögrencilerin aktif katilimini sagliyorum. Matematiksel modelleme ve teknoloji entegrasyonu ile dersleri daha ilgi çekici hale getiriyorum. GeoGebra ve diger dijital araçlari kullanarak, soyut matematik kavramlarini somut hale getiriyorum.
Ders içeriklerimi müfredata uygun olarak hazirliyor, ögrencilerin seviyesine ve ihtiyaçlarina göre özellestiriyorum. Problem çözme becerilerini gelistirmek için çesitli etkinlikler ve projeler sunuyorum. Ayrica, üstün zekali ögrenciler için farklilastirilmis egitim yöntemleri uyguluyorum.
Stajyer ögretmen olarak Gülen Muharrem Pakoglu Ortaokulu ve Ahmet Bahadir Ilhan Ortaokulu'nda çalistim. Bu deneyimlerim sirasinda sinif yönetimi ve etkili ögretim stratejileri konusunda beceriler kazandim.
2018'den bu yana özel ders ögretmeni olarak çalisiyor, birebir egitimde ögrencilere özel programlar hazirliyorum. TÜBITAK projelerinde ve MaTeK (Prag) gibi uluslararasi projelerde yer alarak, egitimde yenilikçi yaklasimlar gelistirdim.
Matematige olan sevgimi, ögrencilerimle paylasarak onlarin basarilarini görmek beni mutlu ediyor. Bu nedenle derslerimde, ögrencilerin birbirleriyle isbirligi yaparak ögrenmelerini tesvik ediyorum ve matematiksel düsünme becerilerini gelistirmelerine yardimci oluyorum. Ayrica, farkli ögrenme stillerine sahip ögrenciler için çesitli ögretim materyalleri ve yöntemleri kullanarak, her ögrencinin kendi hizinda ve tarzinda ögrenmesini sagliyorum. Ögrencilerin derslere olan ilgisini artirmak amaciyla, gerçek dünya problemleri üzerinden matematiksel modelleme etkinlikleri düzenliyor ve bu etkinliklerde ögrencilerin yaratici çözümler üretmelerine firsat taniyorum.
Amacim, ögrencilerin matematikte basarili olmalarini ve bu alana ilgi duymalarini saglamak. Ayrica, ögrencilere matematik sevgisini asilayarak, onlarin analitik düsünme ve problem çözme becerilerini gelistirmeye katki saglamayi hedefliyorum. Gelecekte, egitimde daha inovatif yaklasimlar gelistirerek, matematik egitiminin kalitesini artirmak istiyorum.