Ögrencilerime, ögrenme sürecini sadece ezberle ve geç yaklasimiyla degil, anlamaya, analiz etmeye ve kendi çözüm yöntemlerini gelistirmeye dayali bir sistemle ögretiyorum. Derslerde sadece sorularin çözüm yollarini göstermiyorum; ögrencinin hangi soruya hangi bakis açisiyla yaklasmasi gerektigini anlamasini sagliyorum. Bu sayede, ögrenci sadece o anki sorulari degil, karsisina çikabilecek farkli türdeki sorulari da daha bilinçli bir sekilde çözebilir hale geliyor.
Egitim sürecinde, konulari bir zorunluluk gibi degil, bireysel gelisimi destekleyen, günlük hayatta da fayda saglayan bir beceri olarak ele aliyorum. Ögrencinin konulara ilgi duymasini ve derse aktif katilim saglamasini tesvik ederek, ögrenmeyi keyifli ve sürdürülebilir hale getirmeye özen gösteriyorum. Sadece matematik degil, Türkçe derslerinde de analitik düsünme, okuma-anlama ve yorumlama becerilerini gelistirmeye yönelik çalismalar yaparak ögrencinin akademik basarisini bütüncül bir sekilde destekliyorum.
Bunlarin yaninda, daha önce edindigim mentörlük deneyimlerini de ders sürecine entegre ederek, ögrencinin yalnizca akademik gelisimiyle degil, psikolojik dayanikliligiyla da ilgileniyorum. Özellikle sinav dönemlerinde ögrencilerin yasadigi stres, kaygi ve motivasyon düsüklügü gibi zorluklarla basa çikabilmesi için çesitli teknikler kullanarak onlara rehberlik ediyorum. Sinav sürecini nasil daha verimli yönetebilecegi, dikkat ve odaklanma becerilerini nasil gelistirebilecegi ve kaygiyi performansini düsürmeyecek sekilde nasil kontrol altina alabilecegi konusunda yönlendirmeler yapiyorum. Bu sayede, ögrenci yalnizca akademik olarak degil, zihinsel olarak da güçlü ve hazirlikli hale geliyor.
Ayrica, ögrencinin bireysel ihtiyaçlarini ve ögrenme hizini göz önünde bulundurarak, ona en uygun çalisma planini olusturuyorum. Ezbere dayali kaliplar yerine, neden-sonuç iliskisini kurabilecegi, konulari derinlemesine kavrayabilecegi bir sistemle ilerleyerek bilgiyi içsellestirmesini sagliyorum. Böylece ögrenci, yalnizca sinavlara yönelik geçici bir bilgi birikimi edinmek yerine, ögrendigi bilgileri kalici hale getiren ve uzun vadede kullanabilecegi bir donanima sahip oluyor.
Bu yaklasimla ögrencilerime, yalnizca derslerde basarili olmayi degil, ögrenmeyi bir yasam becerisi haline getirmeyi ögretiyorum. Akademik basariyi artirirken, ayni zamanda onlarin öz güven kazanmalarini, kendi potansiyellerini fark etmelerini ve geleceklerine daha bilinçli adimlarla ilerlemelerini sagliyorum.