Derslerimi ögrencinin seviyesine ve ihtiyacina göre planliyorum. Öncelikle ögrencinin eksiklerini belirliyor, ona uygun hedefler koyuyoruz. Derslerimde dil bilgisi, kelime bilgisi, okuma, yazma ve özellikle konusma pratigi üzerinde duruyorum. Ögrencinin dili aktif kullanmasini saglayacak etkinlikler hazirliyorum. Sadece gramer anlatmakla kalmiyor, gerçek yasamdan diyaloglar, rol yapma, soru-cevap çalismalari gibi yöntemlerle ögrencinin akici konusmasini destekliyorum.
Kullandigim materyaller arasinda seviyeye uygun okuma metinleri, dinleme kayitlari, interaktif alistirmalar ve eglenceli oyunlar da yer aliyor. Dersleri sikici olmaktan çikarip aktif, ögrenci merkezli hale getirmeye çalisiyorum.
Ingilizce ögretmenligi mezunu oldugum için pedagojik bilgimle ögrencinin seviyesine uygun ve anlasilir sekilde anlatim yapiyorum. Sabirli, motive edici ve destekleyici bir yaklasim benimsiyorum. Amacim ögrencinin sadece ders sirasinda degil, günlük hayatta da Ingilizce kullanabilmesini saglamak.