Daha önce Bahçesehir Koleji'nde lise seviyesinde Biyoloji ögretmenligi, Bilgince Koleji'nde ise anaokulu ve ilkokul seviyesinde Ingilizce ögretmenligi yaptim. Formasyonlarim bulunmaktadir (hem biyoloji hem de Ingilizce için). Kullandigim yöntemler aktif ögrenmeye dayali, görsel materyal destekli ve arastirmaya sevk edicidir. Ders dinamigi için ögrenci ve ögretmenin enerji uyumu çok önemlidir. Bu...
Daha önce Bahçesehir Koleji'nde lise seviyesinde Biyoloji ögretmenligi, Bilgince Koleji'nde ise anaokulu ve ilkokul seviyesinde Ingilizce ögretmenligi yaptim. Formasyonlarim bulunmaktadir (hem biyoloji hem de Ingilizce için). Kullandigim yöntemler aktif ögrenmeye dayali, görsel materyal destekli ve arastirmaya sevk edicidir. Ders dinamigi için ögrenci ve ögretmenin enerji uyumu çok önemlidir. Bu sebeple ögrenciyle ders disi iletisimin de önemli olduguna inaniyprum. Ayrica ögrencinin motivasyonunu yüksek tutmanin ve kendisine inanmanin basari önündeki en büyük kaynak olduguna inaniyorum. Bu sebeple ögrencilerime sadece egitim koçlugu degil yasam koçlugu da yapmayi tercih ediyorum. Hayatta sadece derslerle degil her anlamda iyi yerlere gelmelerini istedigim için basarili olmanin tek yolunun ders olmadigini, iyi bir insan olmanin hakkaniyetli, merhametli ve empati sahibi olmaktan da geçtigi bilincini ögrencilerime asiliyorum.