Iki aydir gönülü ögretmenlik yapmaktayim ve devam etmekteyim. Ögrencim 2. sinifta okumaktadir. Bunun disinda ortaokul bir ögrencime ingilizce dersi vermekteyim. Öncelikle, derslerimde aktif ögrenmeyi tesvik etmeye önem veriyorum. Ögrencilerin sadece dinleyerek degil, katilip etkilesime geçerek ögrenmelerini saglamak için çesitli yöntemler kullaniyorum.Ders içerigini gerçek hayat senaryolari ve u...
Iki aydir gönülü ögretmenlik yapmaktayim ve devam etmekteyim. Ögrencim 2. sinifta okumaktadir. Bunun disinda ortaokul bir ögrencime ingilizce dersi vermekteyim. Öncelikle, derslerimde aktif ögrenmeyi tesvik etmeye önem veriyorum. Ögrencilerin sadece dinleyerek degil, katilip etkilesime geçerek ögrenmelerini saglamak için çesitli yöntemler kullaniyorum.Ders içerigini gerçek hayat senaryolari ve uygulamalariyla iliskilendirerek ögrencilerin konulari daha iyi anlamalarini sagliyorum.Derslerimde ögrencilerle sürekli iletisim halinde olmaya çalisiyorum. Soru-cevap oturumlari, tartismalar ve küçük grup aktiviteleri gibi etkilesimli yöntemler kullanarak ögrencilerin ders içerigini daha iyi anlamalarini sagliyorum.Ögrencilerin ihtiyaçlarina ve ilgi alanlarina göre ders planlarini ve içerigini esnek bir sekilde ayarliyorum. Ögrencilerin geri bildirimlerine ve taleplerine açik olup, dersleri daha kisisellestirilmis hale getiriyorum.