Merkezi Sinav sistemlerine (LGS/YKS) yönelik olarak altyapiyi olusturmak ve olusturulan altyapinin isleyisini, sistematigini ve gelistirilebilirliginin uzun vadeli olabilmesi göz önünde bulundurularak egitim verilen ögrencinin egitim öncesi hangi seviyede oldugu tespit edilerek çalismaya baslanir. Ögrenci, temel seviyenin altinda ise en basta bahsetmis oldugum süreçlerle çalisma baslatilarak ögre...
Merkezi Sinav sistemlerine (LGS/YKS) yönelik olarak altyapiyi olusturmak ve olusturulan altyapinin isleyisini, sistematigini ve gelistirilebilirliginin uzun vadeli olabilmesi göz önünde bulundurularak egitim verilen ögrencinin egitim öncesi hangi seviyede oldugu tespit edilerek çalismaya baslanir. Ögrenci, temel seviyenin altinda ise en basta bahsetmis oldugum süreçlerle çalisma baslatilarak ögrencinin temeli olusturulur. Temel seviyede ise sorumlu oldugu bütün konular, kronolojik bir siralama ile efektif ve genel çerçeveyi kapsayici bir sekilde anlatilir. Temel seviyenin üzerinde olan ögrencilere ise Merkezi Sinav Sistemlerine yönelik olarak konular ögretildikten sonra çikmis sorular ve bu çikmis sorularin mantiksal kurgusu, anlatilmak istenen gerek yorum gerekse de nokta atisi bilgiler tekdüze olmayan paylasimci ve her konunun birbirleriyle olan paralellikleri üzerinden degerlendirilerek ögrenci sinavlara yönelik egitilir.