Derslerimi islerken disiplinlerarasi bir yaklasim benimsiyorum. Felsefi analiz ve elestirel düsünme becerilerini merkeze alirken, ögrenci koçlugu ve egitim danismanligi deneyimim sayesinde ögrencilerin bireysel ögrenme tarzlarini dikkate aliyorum. Çocuk gelisimi alanindaki yetkinligim, ögrenme süreçlerini bilissel ve duygusal gelisim perspektifinden ele almama olanak taniyor.
Kullandigim Yöntemler:
Sokratik Diyalog: Ögrencileri düsünmeye tesvik eden soru-cevap yöntemi.
Aktif Ögrenme: Tartismalar, vaka analizleri ve grup çalismalari ile etkilesimli ders isleyisi.
Bilissel Gelisim Odakli Yaklasim: Ögrencilerin yas ve gelisim düzeylerine uygun ögrenme stratejileri kullanma.
Kisisellestirilmis Ögrenme Planlari: Ögrencinin ihtiyaçlarina göre özellestirilmis yönlendirme.
Ders Dinamikleri:
Derslerde teorik bilgiler kadar ögrencilerin elestirel düsünme, problem çözme ve analitik becerilerini gelistirmeye odaklanirim. Ögrenme sürecini daha etkili kilmak için modern egitim teknolojilerini ve interaktif materyalleri de kullanirim. Ayrica, egitim danismanligi yetkinligim dogrultusunda ögrencilerin akademik kaygilarini ve ögrenme motivasyonlarini yönetmelerine yardimci olurum.
Derslerime katilan ögrenciler, sadece felsefi konulari degil, ayni zamanda nasil daha iyi düsüneceklerini, sorgulayacaklarini ve ögrenme süreçlerini nasil daha verimli hale getirebileceklerini de ögrenirler.