Pedagojik formasyon egitimini daha yeni aldim. Bu dönem stajimi lise de yaptim. Ögrencilerle olan iletisimim gayet yerindeydi. Ögrencilere ilk olarak kendimi tanittim. Daha sonra onlarla tanistim. Dersi nasil isleyecegimi hayatlarinin belki bir döneminde ise yarayacagindan bahsettim. Dersle ilgili onlarin ilgisini çekebilecek düzeyde bir slayt hazirladim. Sonrasinda konuyu pekistirmek için film izlettim. Film hakkinda tartisarak konuyu ne kadar anladiklarini ölçtüm. Eslestirme oyunu sayesinde konuyu akillarinda kalacak sekilde özetledim. Bu sayede dersten ve konudan kopmadan bir ders isledim. Çagdas egitimi derslerde kullanmayi daha fazla önemsiyorum. Çünkü sadece ögretmen merkezli bir derste ögrencinin ilgisini çekmek olmuyor. Ögrenciyi derse katmak zorlasiyor. Bu sayede çagdas egitim modelini uygularak hem onlar için kalici bir ders hemde ögretmen için daha kolay bir ders anlatimi oldugunu düsünüyorum.