Daha önceden hem okul deneyimi hem özel ders deneyimi hem de dershane deneyimim oldu. Uzun süre kamu kurulusunda egitim verdim. Ilerlemeci egitim anlayisina sahibim, davranissal egitim metodundan uzak bir egitim anlayisina sahibim. LGS, TYT, AYT sinav gruplari ile çalismis bir deneyim geçmisim var. Ezberci sistemin aksine anlayarak ve metot ögrenme ile ögrencimizi hizli bir sekilde sinava hazir...
Daha önceden hem okul deneyimi hem özel ders deneyimi hem de dershane deneyimim oldu. Uzun süre kamu kurulusunda egitim verdim. Ilerlemeci egitim anlayisina sahibim, davranissal egitim metodundan uzak bir egitim anlayisina sahibim. LGS, TYT, AYT sinav gruplari ile çalismis bir deneyim geçmisim var. Ezberci sistemin aksine anlayarak ve metot ögrenme ile ögrencimizi hizli bir sekilde sinava hazir hale getirmekteyim. Ders süresince konu anlatimi ve eksik kalinan konularin tekrarlarini yapmis oluyoruz. Yeni nesil soru çözümleri ile sinava yakin sorular çikarmayi hedefliyoruz. Ara ara brans denemeleri ile sinav- soru-süre hakimiyetini ögrenciye kazandirmayi hedeflemekteyim. Ders içerigi olarak müfredat tarihlerini baz alarak ve müfredatla arayi çok açmayarak hem okul sinavlarina hem de hazirlanmakta oldugumuz sinava (LGS-TYT-AYT) uyumlu bir sekilde konu ilerleyisi saglamaktayiz. Yeni konuya geçmeden önceki konu tekrari yapilmakta yeni konuya dair anahtar kelimeler verilmekte. Yeni konu sonunda süre sahilinde soru çözümü yapilmakta. ( Ögrencinin ihtiyacina göre ders içerigi farkli uyarlanabilmekte; direkt soru çözümü veya sadece konu tekrari gibi). Haftalik, aylik ve dönemlik olarak belli soru çözümü sayisina ulasmayi hedef koyarak hedefleri sürekli yenilemekteyiz. Ders islenisi ve soru çözümü kaybak kitsp alinarak kitap üzerinden gerçeklestirilecek. Sürekli nor alma ve yazi yazmanin disina çikilarak sadece soru ve kitap üzerinden der islenisi saglanacak çok gerekli görülmedigi durumlarda yazi yazma not alma sistemi kullanilmayacaktir. 4 yili askin egitim ögretim aktarimindaki deneyimlerimi göz önünde bulundurarak ögrencinin bireysel ögrenme alanina uygun bir biçimde ilgi ve dikkatin dagilmasini engelleyerek sikici olmayan ders anlatimi ile ögrenciyi derste aktif tutmaya çalismaktayim. Ögrenci aktif ögretmen ise sadece yol gösteren olarak sinav sürecini kaygisiz bir biçimde atlatmayi desteklemekteyim.