Mugla Sitki Koçman Üniversitesi Ingiliz Dili ve Edebiyati bölümü mezunuyum. Pedagojik formasyon almamin ardindan kolejlerde Ingilizce ögretmenligi yapmaya basladim. Suan meslekteki 3. yilim. Anaokulu, ilkokul ve ortaokul kademelerinde görev aldim. Kolejlerin yani sira pek çok özel ders deneyimim de oldu. Konusma becerileri, yazma becerileri, kelime ve ünite tekrarlari, dinleme becerileri, ödev yardimi gibi konularda ögrencilerime destek sagladim.
Klasik yöntemlerin yani sira ögrencinin yasina uygun olarak hazirlanmasi gereken akilda kalici ve etkili yöntemlerle derslerimi
isliyorum. Dersleri eglenceli ve ayni zamanda ögretici hale getirerek ögrencilerin keyif alarak ögrenim görmelerini saglamaya çalisiyorum.
Derslerimi ezber yönteminin yani sira dil edinme yöntemleri üzerine islerim. Bir dili ögrenmenin en iyi yolu o dile olabildiginde maruz kalmak ve ögrenilen bilgilerin dogru baglamda ve dogru zaman içinde kullanilmasidir. Bu noktada ögrencilerimin eksik olduklari gördügüm konulari tamamlamak ve sonrasinda bu konular ile ilgili pratik yapmalarini saglamak (dili üretmelerini saglamak) en temel önceligimdir. Ögrencimin Ingilizce ögrenmeye karsi çekingen bir tavir almasini önlemek için onunla oldukça dostça diyaloglar kurar ve böylelikle ders ve ögrenci arasindaki engelleri kaldirmayi hedeflerim. Öncelikle gelistirilmesi gereken konulari belirleyip bu konular ile ilgili gerekli materyalleri hazirlayip derslere hazirlikli bir sekilde gider ve ögrencimin kisisel becerilerini de göz önünde bulundurarak ders isleme sürecini baslatirim. Eglenerek ögrenme ortami olusturmak, dersi sikiciliktan uzaklastirmak ve dil ile ögrenci arasindaki mesafeyi arttiracak bir atmosfer olusturmak kaçindigim baslica konudur. Ögrencimin ilgi alanlari, kisilik özellikleri ve yasi gibi etmenler olusturacak oldugum ders planlari üzerinde önemli bir etkiye sahiptir. Bu nedenle ögrencimi tanimak ve bana karsi açik olmasini saglamak için onunla dostça diyaloglar kurmaya önem veririm.
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar