Kendimi, hedef odakli müfredatlari ve sonuç odakli sinavlari benimseyen, egitimde projeye dayali ögrenme üzerine yogunlasan ve pratik uygulama yoluyla eyleme geçirilebilir bilgiyi asilamayi amaçlayan tutkulu bir Matematik Bilimleri Ögretmeni, farkli ögrenme stillerine uyum saglamak, bilgiyi daha iyi saklamak ve zihinde canlandirilmasi zor konular (kümeler, denklemler, geometri vb.) için çesitli m...
Kendimi, hedef odakli müfredatlari ve sonuç odakli sinavlari benimseyen, egitimde projeye dayali ögrenme üzerine yogunlasan ve pratik uygulama yoluyla eyleme geçirilebilir bilgiyi asilamayi amaçlayan tutkulu bir Matematik Bilimleri Ögretmeni, farkli ögrenme stillerine uyum saglamak, bilgiyi daha iyi saklamak ve zihinde canlandirilmasi zor konular (kümeler, denklemler, geometri vb.) için çesitli multimedya stratejilerinden ustaca yararlanabilme yetenegine sahip bir ögretmen olarak görüyorum. Gerek matematik felsefesini anlamak gerek sinavlara hazirlanmak için ögrencimle birlikte ilk derste uygun bir program hazirlamakta ve bu programi konu anlatimi, konu anlatimi ve soru çözümü ile soru çözümleri yapmak için uygun hale getirmekteyiz.