Her ögrencinin kavrama ve ögrenme tarzi farklilik gösterir. Bu nedenle her ögrenciye ayni ögretme tarziyla ders isleyemeyiz. Ögrencilerin hazirbulunusluk seviyesine, ihtiyaçlarina yönelik bir ögretim tarzi benimsemeliyiz. Ögrencinin seviyesine uygun bir kitap üzerinden ders isliyorum. Günlük hayattaki yerinden bahsederek daha anlamli hale gelmesini sagliyorum. Ders bittikten sonra ögrenilenlerin...
Her ögrencinin kavrama ve ögrenme tarzi farklilik gösterir. Bu nedenle her ögrenciye ayni ögretme tarziyla ders isleyemeyiz. Ögrencilerin hazirbulunusluk seviyesine, ihtiyaçlarina yönelik bir ögretim tarzi benimsemeliyiz. Ögrencinin seviyesine uygun bir kitap üzerinden ders isliyorum. Günlük hayattaki yerinden bahsederek daha anlamli hale gelmesini sagliyorum. Ders bittikten sonra ögrenilenlerin unutulmamasi ve tekrar edilmesi için soru bankasi üzerinden ödevlendirme yapiyorum. Böylece bir sonraki derse kadar ögrenci konuyu unutmamis oluyor. Bu ödevlerin kontrolünü yaparak ögrencinin gelisimini kaydediyorum. Buna göre aileye geri bildirim veriyorum. Biten ünitelerin ardindan bir sinav yapiyorum. Bu sinavda ögrencinin üniteyle alakali eksigi olup olmadigini görüyorum. Eksikleri varsa buna göre bir çalisma yapiyorum. Tamamlandiktan sonra yeni üniteye basliyorum.
Matematik sadece sayilardan ibaret olmadigi için ögrencilerin analitik düsünme becerisini gelistirecek, sebep sonuç iliskisini iyi kurmalarini saglayacak sekilde ders anlatimi yapiyorum.