Odü Ilkögretim Matematik Ögretmenligi mezunuyum.
Yeditepe Üni. Psikoloji 3. Sinif(Tam Burslu/Ing) ögrencisiyim.
Yeditepe Üni. Psikolojik Danismanlik ve Rehberlik Formasyon Programi ile Pdr Staji görüyorum.
8 yildir Matematik özel dersi vermekteyim.
3 Yil Mili Egitim Okul, Kurum ve Kurslarinda görev yaptim.
Aldigim Pdr-Psikoloji egitimleri ve stajlarim sayesinde çocuk-ergen psikolojisi al...
Odü Ilkögretim Matematik Ögretmenligi mezunuyum.
Yeditepe Üni. Psikoloji 3. Sinif(Tam Burslu/Ing) ögrencisiyim.
Yeditepe Üni. Psikolojik Danismanlik ve Rehberlik Formasyon Programi ile Pdr Staji görüyorum.
8 yildir Matematik özel dersi vermekteyim.
3 Yil Mili Egitim Okul, Kurum ve Kurslarinda görev yaptim.
Aldigim Pdr-Psikoloji egitimleri ve stajlarim sayesinde çocuk-ergen psikolojisi alaninda deneyimliyim. Matematik ögretmenin yani sira, sinav nasil çalisilir, plan nasil yapilir,kisaca ögrenmeyi ögrenmek nedir ögrencilerime bunlari da veriyorum çünkü disiplinlerarasi iliski kurmak, ders özelinde degil, bir bilinç seviyesinde revizyona gitmek istisnasiz seviyesi ne olursa olsun her ögrenciyi ileri tasir.
Özellikle LGS MAT. alaninda deneyimliyim. Yeni nesil sorulari çocuklarin gözünde zor olmaktan çikarmak temiz bir planla baslar. Bunun için de çalisma programlarini kendim düzenliyorum. Takiplerini wp üzerinden sagliyorum. Belli araliklarla online denemeler yapiyorum. Cognitive bir yaklasimla isin içinden çikilmaz denilen her seyi asilamaz denilen tüm engellerin aslinda ne kadar küçük tumseklerden ibaret oldugunu ögrenciye benimsemek istiyorum. Her ögrencinin kendine ait bir stili, hayata bakis açisi vardir. Bu sebeple, ögrenciyi analiz etmek, yaklasimlarini görmek, bunlara göre bir plan kurulumu yapmak iki taraf için de oldukça verimli bir sürecin baslangiç adimi olacaktir.