Öncelikle ögrencimin eksikliklerini ve seviyesini belirliyorum. Daha sonra en temel konular siralamada basta olacak biçimde konu siralamasini ve soru seviyelerini belirliyorum. Sonrasinda da ögrencim sikilmayacak hatta zevk alacak sekilde dersimi anlatmaya basliyorum. Konu anlatimindan sonra her konu için en az üç seviyeden olusan, karsilasabilecegi hemen hemen tüm soru tiplerini detayli ve anlasilabilir bir sekilde çözerek konuyu ögretmeye çalisiyorum ve genelde de basarili oluyorum. Sonrasinda da çalistigimiz konularla ilgili yine tüm konuyu kapsayacak sekilde ödevlendirme yaparak geri dönüsü sagliyorum. Geri dönüslere göre de eger eksiklik tespit edersem konu ve soru tipleri üzerinde durarak yeni konuya geçmeden önce tüm eksiklikleri gideriyorum ve sonrasinda yeni konuya geçiyorum. Bu sekilde ilerlemeye devam ediyorum.