Bir fizik ögrencisi olarak matematigin bilimin dili oldugunu düsünüyorum. Çogu yas grubu için matematik çok soyut kaldigi ve algilamasi zor oldugu için matematik dersinin anlatiminin somutlastirilmasi gerektigine inaniyorum. Bunu yaparken her yas grubuna hitap edilebilecek örnekleri alanim sayesinde bulmakta zorlanmiyorum. Küçük yas gruplarinin ilgisinin sorularla çekerken daha büyük yas gruplarinda matematigin günlük hayat uygulamalarini açiklamak ögrenimi arttiriyor. Ben de derslerimde bu mantaliteyle klasik bir ders anlatiminin yani sira bu olanaklardan faydalaniyorum.
2019 yilindan bu yana 3.sinif ögrencisinden DGS grubuna kadar pek çok farkli yas grubuyla çalistim. Özellikle sinava hazirlik (YKS,LGS) gruplariyla daha uzun süre geçirdim. Sinav hazirlik sürecinin karmasasi ve stresini detayli plan ve analiz yaparak azaltmayi hedeflerim. Düzenli çalisma süreci sinav konusunda ögrencilerin özgüvenini arttirdigi gibi stresini de azaltir. Ögrenciler ilerlemelerini takip ettikçe daha da motive olur ve süreci yönetmesi daha da kolaylasir.
Bir senelik müfredat çok uzun bir süreci kapsadigi için derslerde anlatilan konular ve verilen ödevleri analiz tablolariyla takip ediyorum. Ödevleri haftalik olarak verip haftalik olarak kontrol ediyorum. Bu süreçteki gelismeleri ögrencilerin aileleriyle de paylasip velilerin de sürece dahil olmasini istiyorum. Tüm bunlarin yaninda ögrencilerin günlük ekran süresinin -ögrenmeye negatif etkileri bilindigi için- takip edilmesi ve kontrol edilmesini sagliyorum. Ayni mantaliteyle günlük çalisma süresinin de kademeli olarak arttirilmasi ve arttirildiktan sonra da ayni seviyede seyretmesi için günlük yapilan çalismalari ve detaylarini takip ediyorum.
Tüm çalismalarin verimliligini ölçmek adina sinav ögrencilerinin denemelerini de detayli bir sekilde analiz ederek eksik veya tekrar edilmesi gereken kisimlarla alakali yeni çalismalar, soru çözümleri ve ödevlerle eksikleri pekistiriyorum. Özel ders deneyimini sadece akademik verilerle degerlendirmeyip mentorluk hizmetiyle destekleyerek basariya ulasmayi hedefliyorum.