Derslerimde, ögrenci merkezli bir yaklasim benimsiyorum. Her dersin içerigi ve dinamikleri, ögrencinin ihtiyaçlarina ve hedeflerine göre sekilleniyor. Derslere baslamadan önce, her ögrencinin ögrenme hedeflerini, mevcut seviyesini ve hangi alanlarda gelismek istedigini belirlemek için bir ihtiyaç analizi yapiyorum. Bu, derslerin kisisellestirilmesine olanak taniyor. Ögrencilerin aktif katilimini tesvik eden etkilesimli yöntemler kullaniyorum. Role-playing, grup çalismalari, tartismalar ve oyunlar, dil becerilerini eglenceli bir sekilde gelistirmek için siklikla uyguladigim teknikler arasinda yer aliyor. Derslerimde, dil bilgisi, kelime bilgisi, dinleme, konusma ve yazma becerilerini kapsayan zengin bir içerik sunuyorum. Gerçek yasam senaryolarina dayali materyaller, makaleler, videolar ve dinleme aktiviteleri ile ögrenmeyi pekistiriyorum. Online kaynaklar ve dijital platformlar kullanarak dersleri daha dinamik hale getiriyorum. Egitim uygulamalari ve interaktif materyaller, ögrencilerin motivasyonunu artiriyor. Derslerin sonunda, ögrencilerime düzenli olarak geri bildirim veriyorum. Bu, ögrenme sürecinin gelisimini takip etmelerine ve hangi alanlarda daha fazla çalismalari gerektigini anlamalarina yardimci oluyor. Her ögrencinin ögrenme hizi farklidir. Bu nedenle, ders yapisini esneterek ögrencinin ilerlemesine göre konulari derinlemesine ele alabiliyor veya hizli bir geçis yapabiliyorum. Yillar içinde farkli yas gruplariyla çalisarak, onlarin farkli ögrenme stillerini anlama ve uygun ögretim yöntemleri gelistirme konusunda deneyim kazandim. Sinav hazirligi ve özel hedefler üzerine odaklanarak, ögrencilerimin basarilarina katki saglamak için çalisiyorum.