Öncelikle ögrenci bir seye zorlanmadiginda veya takip edilmediginde o isi yapmak istemez .o yüzden önce onu takip edebilecek ve motivasyon saglayacak bir koç hocaya ihtiyaç vardir. simdi gelelim matematik dersine ;Matematik dersi öyle bir derstir ki yapani çok oldugu gibi yapamayani da azimsanmayacak derecede çoktur. Ama dogru yöntemlerle 'Ben matematik yapamiyorum.' diyen kimse kalmayacaktir. Ilk olarak ögrencinin istemesi ve inanmasi gerekir. Bir ögretmen ne kadar ugrasirsa ugrassin ögrenci istemediginde ve inanmadiginda o is orda biter. Çünkü basarinin yarisi inanmaktir. ögrencimle onun derslerine uygun olacak sekilde programlar hazirlarim ve ilk olarak konuyu örneklerle Milli Egitim Bakanligi kitabindan ve çesitli konu anlatimli kitaplardan anlatirim. Burada önemli sey anlamadigi yerleri mutlaka çekinmeden sormalidir. Ve bir tane defter tutmasini isterim konu anlatimi ve örnekler için. Sonra da 3-4 Konu birikince yazili sinav gibi bir uygulama sinavi yaparim . Yapamadigi sorulari birlikte çözerek anlatirim. Ve bu sekilde sinavlar yaparak hem konuyu tekrar ettirmis olurum sürekli hafizda kalir hem de basari çizelgesi yapip ögrenciyi hirslandiririm. Hirs tadinda oldugu sürece sikinti yok bence. Yine bu ögrencimiz sinava hazirlanan bir ögrenci ise stres , kaygi , sinav süresi yönetme gibi konularda da yardimci olurum. Ve sunu da söylemek isterim ki basarinin önündeki tek engel kendimizizdir. Bizi kendimizden baska kimse engelleyemez. Basarmak için konfor alanimizdan çikmamiz gerekir . Üsengeçligi , ertelemeyi bir kenara birakmamiz gerekir. Ve su söz her zaman hosuma gitmistir: Basarinin bedelini bir dönem için ödemeyenler basaramamanin bedelini bir ömür boyu öderler. O zaman biz de bir dönem için fedakarlikta bulunuyoruz ve basarinin bedelin ödüyoruz. Saglicakla kalin.