Merhaba, 5 yildir alaninda egitim veren bir ögretmenim. Tarih bölümü mezunuyum. Ayni zamanda Tarih egitiminin yaninda Sosyal Bilgiler egitimi de verdim. Yilardir sinava hazirlik sürecinde bulunan ögrenciler ile çalistim. YKS ve LGS Süreçlerine hakimim. Yaptigim idari görevler ve LGS koordinartörlügü gibi deneyimler ile ögrencilerin gelisimlerine çok yakindan sahitlik ettim. Dersleri teknolojik...
Merhaba, 5 yildir alaninda egitim veren bir ögretmenim. Tarih bölümü mezunuyum. Ayni zamanda Tarih egitiminin yaninda Sosyal Bilgiler egitimi de verdim. Yilardir sinava hazirlik sürecinde bulunan ögrenciler ile çalistim. YKS ve LGS Süreçlerine hakimim. Yaptigim idari görevler ve LGS koordinartörlügü gibi deneyimler ile ögrencilerin gelisimlerine çok yakindan sahitlik ettim. Dersleri teknolojik materyalleri kullanarak eglenceli bir sekilde isleme taraftariyim. Bana göre Tarih dersi görsel ve isitsel etkinlikler ile eglenerek ögrenilebilir. Ögrencinin sikilmamasi ve Tarih Bilinci edindirmek için bu gereklidir. Ders boyunca ögrencinin dikkatini aktif tutmak gerekir. Bu durum tabi ki isini seven ögretmen ile mümkündür. Düzenli tekrarlar ve Tarihi olaylar arasinda neden - sonuç iliskisi ve mantik kurarak Tarih dersi kolaylikla ögrenebilir hale gelir.
Tarih ve Sosyal Bilgiler derslerinin yaninda yine bir sözelci olarak Türkçe dersi de verebilirim.