Ilkokul döneminden itibaren genel yeterlilige sahip olan ögrenciler ile bulunduklari süreçte ileriye yönelik bir ders programi takibi yapmaktayim. Eger temel yeterliligi olmayan bir ögrenci ile çalisiyorsam bunu telafi ederek ilerleme kaydedecegim bir süreç takibi yapmaktayim. Bu dönemlerde ilgilendigim en önemli sey veliler ile birlikte ögrenciyi takip etmek. Ögrencilerin egitim alma ve egitime...
Ilkokul döneminden itibaren genel yeterlilige sahip olan ögrenciler ile bulunduklari süreçte ileriye yönelik bir ders programi takibi yapmaktayim. Eger temel yeterliligi olmayan bir ögrenci ile çalisiyorsam bunu telafi ederek ilerleme kaydedecegim bir süreç takibi yapmaktayim. Bu dönemlerde ilgilendigim en önemli sey veliler ile birlikte ögrenciyi takip etmek. Ögrencilerin egitim alma ve egitime yönelik pratik yapma ile karsilastiklari en önemli sorun motivasyon eksikligidir. Motivasyon eksikligini tamamlamak için, basta belli bir sürece ihtiyacimiz olacagini onlar ile paylasarak bu süreci en kolay sekilde nasil atlatacagimiza yöneliyorum. Ilerleyen süreçlerde aldiklari egitim ile birlikte takip yapilarak gelisimi kendileri de gördügünde motivasyon eksikligimiz ortadan kalkarak keyifli bir sekilde dersi severek ilerlemelerine yardimci oluyorum. Ders planlarimi ögrencilerin gelistirecek yönlerine bagli kalarak devam ettiriyorum. Bu da bizim sadece tek bir ders üzerinden ilerlememize degil de genel olarak nasil ders çalisilacagini ögrenmeye dersi nasil sevebilirim sorularina buldugumuz cevaplar için önemli oluyor.