Derslerimde, ögrencilerin bireysel ihtiyaçlarina göre yapilandirilmis, interaktif ve hedef odakli bir yaklasim izlemeyi önemsiyorum. Öncelikle her ögrencinin ögrenme tarzini, güçlü ve gelisime açik yönlerini belirlemek için bir tanisma ve degerlendirme süreci yapiyorum. Bu sayede ögrenciyi daha iyi taniyip ona uygun bir rehberlik sunabiliyorum. Süreç su adimlardan olusuyor:
Tanima ve Hedef Belirleme: Ilk derslerde, ögrencinin mevcut durumunu, ögrenme tarzini ve akademik hedeflerini analiz ederek onunla birlikte bir plan olusturuyoruz. Bu hedefleri netlestirerek her hafta ulasilacak adimlar belirliyoruz.
Program Hazirlama ve Dinamik Ders Isleyisi: Ögrenciye özel bir çalisma plani hazirlayip haftalik olarak güncelliyorum. Derslerde, konulari uygulamali sorular ve örnek olay analizleriyle pekistiriyor, ögrencinin konulari daha derinlemesine anlamasini sagliyorum.
Geri Bildirim ve Gelisim Takibi: Düzenli geri bildirim vererek ögrencinin gelisim sürecini birlikte degerlendiriyoruz. Güçlü yönlerini vurgularken daha fazla çalisma gerektiren alanlar için farkli çalisma yöntemleri öneriyorum.
Psikolojik Destek ve Motivasyon: Akademik süreçlerde ögrencilerin yasadigi stres ve kaygilari yönetmelerine destek veriyorum. Motivasyonu yüksek tutmak için basarilarini takdir ediyor, sinav kaygisi gibi durumlarda stresle basa çikma stratejileri sunuyorum.
Bu yöntemlerle, ögrencinin sadece akademik olarak degil, kisisel olarak da gelismesine katki saglamayi hedefliyorum. Derslerimde ögrenciye güven vermeyi, onu motive etmeyi ve kendine olan inancini artirmayi esas aliyorum.