Istanbul Aydin üniversitesi egitim fakültesi ingilizce ögretmenligi bölümünden basari ile mezun olduktan sonra özel kurumlarda kariyerime basladim. Lise seviyesinde basladigim kariyerime ek olarak konusma klubü, toefl junior, lise, ortaokul, birebir ingilizce, genel ingilizce ve hazirlik sinifi gibi farkli hedef ve seviyelere sahip ögrencilere dersler verdim. Meslegimin 7.yilini tamamlamaktayim. Su anda ortaokul seviyesinde özel bir okulda çalisiyorum. Ayni zamanda soru yazimi konusunda da kurumuma katki saglamaktayim. Derslerim tamamen 21.yüzyil becelerine odakli ilerlemektedir. Ögrencinin ilgi ve becerisini saptayarak kendisinin mizaç ve ögrenme tarzina odakli olarak ders isleyis sürecini düzenlemekte ve ilerletmekteyim. Ögrencinin beceri, ilgi ve mizacina yönelik dil ögretimini kurguladigim takdirde, dil ögrenme daha keyifli ve kolay hale geliyor. Derslerimin içerigi ögrencinin yasi, meslegi ve elbette ilgi alanlari dogrultusunda ilerlemektedir. Ögrenen kisinin ilgi alani olan konular ve içerikler sayesinde dil ögrenmeyi keyifli hale getirmekteyim. Ilk dersim her zaman birbirimizi tanimak, alismaya çalismak ya da ögrencinin yeterinde motive ve istekli olup olmadigi konusunda fikir edinmem için çok kiymetli olmustur. Alanimin en büyük avantaji yeteri kadar materyali bulma konusunda ve de çesitli materyal bulma konusunda diger dil dersleri gibi zorluk yasamiyor olmamdir. Çesitli konusma materyali, dinleme metinleri, oyunlar, etkilesimli yarismalar, okuma ve okudugunu anlama hedefli kaynaklar, yazma becerisi odakli çesitli kaynaklar bulabiliyor olmak oldukça kiymetli olup her seviyeye uygun ve her konu ile ilgili kaynaklara erisim saglayabiliyor olmak derslerimi daha aktif, daha eglenceli hatta ilgi çekici hale getirmektedir. Fakat sunu da unutmamak gerekir ki ögrencinin motivasyonu ve de ingilizceyi ögrenme konusundaki kararli tutumu da derslerimin verimli ve tabii ki etkili olmasi açisindan çok ama çok önemlidir :)