Öncelikle ilk dersimiz ögrenciyi tanimlama gözlem ile baslar bir sonraki derse geçme asamasinda ögrenciyi sikmadan dikkat seviyesini birinci derste ölçtügümüz gibi ders programi hazirlanir ve dikkatini dagitmadan egitim veriyorum ona göre özel takvimler geri dönüt alarak ders ilerlemesi seklinde takip altinda ama bunu farkinda olmadan arkasini getiriyorum. 4 ders sonrasi ise bunu biraz daha dikkat seviyesine göre arttirarak üstüne eklemeler baslar yasa göre. Oyun içerikli egitimlerle ise sürekliligini kendini derse vermesini saglariz. Ilerleyen zamanlarda ise artik karsilikli soru cevaplar seklinde ilerler tabi bu her yas çocuk için degisir çünkü onlar daha çocuk her çocugun kapasitesi veya egilimlerine göre hareket etmeye çalisiyoruz. Deneyimlerime gelicek olursam sözel egitim alan ögrencilerimize ders programi hazirlayarak psikolojiye oynayarak daha çok üniversite sinavlarina etkin sekilde takip çerçevesi adi altinda topluyorum