Rehberlik ve psikolojik Danismanlik bölümünde lisans programini tamamladim ve hali hazirda yüksek lisans egitimime devam etmekteyim. Bir yildir 10, 11 ve 12. sinif ögrencilerinekurumsal alanda ve bireysel olarak, bireysel ve grup danismanligi hizmeti vermekteyim.
Görüsmelerin içeriginde akademik performans degerlendirmesi ve bireysel yönlendirme, ders çalisma becerilerini ögretme, bireysel pr...
Rehberlik ve psikolojik Danismanlik bölümünde lisans programini tamamladim ve hali hazirda yüksek lisans egitimime devam etmekteyim. Bir yildir 10, 11 ve 12. sinif ögrencilerinekurumsal alanda ve bireysel olarak, bireysel ve grup danismanligi hizmeti vermekteyim.
Görüsmelerin içeriginde akademik performans degerlendirmesi ve bireysel yönlendirme, ders çalisma becerilerini ögretme, bireysel program yapma ve takibini saglama, sinavlar ve meslekler hakkinda bilgi saglama, kariyer danismanligi, sinav ve gelecek kaygisi, zaman yönetimi ve motivasyonel görüsmeler yer almaktadir. Süreç swot analizi gibi bir çok farkli yöntem ve tekniklerle zenginlestirilecektir.
Her ögrenci biriciktir ve kisilik özelliklerinin farkli oldugu gibi akademik özellikleri de kisiye özgüdür. Bu noktada ögrenciyi tanimak ve kendisini tanimasini saglamak, bireysel özelliklerine yönelik ders çalisma teknikleri ve kisiye özel programlar ögrenciler için çok daha islevsel olmaktadir.
Özellikle 11 ve 12. sinif ögrencileri sinav kaygisini yogun olarak yasamaktadirlar. Bu durumda ögrencilerin psiokolojik danismanlik egitimi almis ve pedogojik yetkinligi olan bir uzmandan destek almasi süreci tamamlayici rol oynamaktadir.